Page 1 of 1

FM_PlayerPreThink

Posted: 2011 Jul 13 00:46
by bussinessman
Sveiki,
uždėjau set_user_maxspeed, tačiau pakeitus ginklą tas speed susinormalizuoja, tad sugalvojau padaryti:

Code: Select all

 register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwd_player_prethink") public fwd_player_prethink(id){            if(vip(id) && funkcija_active[id] == 7)    {        set_user_maxspeed(id, 500.0);     }} 
Norėjau paklausti ar tai optimalu?
Ir tas "FM_PlayerPreThink" - tai čia iškviečia kai žmogus paeina ar kaip?

Re: FM_PlayerPreThink

Posted: 2011 Jul 13 01:44
by psychical

Code: Select all

register_event("CurWeapon", "Event_Change_Weapon", "be", "1=1")

Code: Select all

public Event_Change_Weapon(id){    if (!is_user_alive(id))        return PLUGIN_HANDLED;     if(vip(id) && funkcija_active[id] == 7)    {         set_user_maxspeed(id, 500.0)    }}

Re: FM_PlayerPreThink

Posted: 2011 Jul 13 01:50
by bussinessman
O ką tiksliai atlieka "FM_PlayerPreThink" eventas?

Re: FM_PlayerPreThink

Posted: 2011 Jul 13 02:16
by hleV
Nieko. Tiesiog iššaukia funkciją tiek kartų per sekundę, kiek žaidėjas turi FPS. Naudok CurWeapon event'ą.

Re: FM_PlayerPreThink

Posted: 2011 Jul 13 02:35
by bussinessman
Aišku dėkui.