Page 1 of 1

Sounds ir Healthpack

Posted: 2011 Jul 08 14:56
by eNniro
Sveiki kuriu moda savo serveriui ir domina tokie dalykai, kaip padaryti, kad atidarinejant meniu mano tam tikras garsas pasirodytu.
Ir ar imanoma padaryti, kad Klase: Medikas turi kazkoki daikta kuri ismeta, o ismetus butu kaip healthpackas per half life (kiti zmones arba playeris paemes gautu hp) :)

Jei reikia kodo galiu numest :)

Re: Sounds ir Healthpack

Posted: 2011 Jul 08 17:38
by aaarnas
Na tai paprasčiausiai:

Code: Select all

client_cmd(id, "spk sound/misc/garsas.wav")client_cmd(id, "mp3 play sound/misc/garsas.mp3")
Tik prechachint nepamiršk, jei reikia tuos garsus siųstis. Tų garsų, kurie yra pvz valve kataloge (hl modo) nebūtina prechachint, nes jie būna visuose clientuose ir ši funkcija nereikalauja, kad failas būtų prechachintas.

Na tai sukuri kažkokį entity, išmeti jį ant žemės, nustatai SOLID_TRIGGER (aišku uždedi modelius, ten dar ką reikia), registruoji touch su tuo entity ir kai koks nors žaidėjas paliečia, pašalini entity ir atlieki reikiamus dalykus su tuo žaidėju.

Re: Sounds ir Healthpack

Posted: 2011 Jul 10 11:37
by hleV
aaarnas wrote:

Code: Select all

client_cmd(id, "spk sound/misc/garsas.wav")
sound/ nereikia. spk ir speak komandų pradinis kelias jau yra sound/ aplankas, skirtingai nuo mp3 play žaidimo "root" direktorijos.

Re: Sounds ir Healthpack

Posted: 2011 Jul 10 11:54
by aaarnas
Na gal tikriau pasakius nebūtinas. Nes iki šiol visada su sound/ veikdavo man.

Re: Sounds ir Healthpack

Posted: 2011 Jul 10 12:37
by hleV
Keista, man kažkada tikrai neveikė.

Re: Sounds ir Healthpack

Posted: 2011 Jul 10 12:45
by beast
sound/ reikia, kitaip įrašo ieškos tik sound/vox/ folderyje. Nebūtinas tik tuo atveju, jeigu įrašas guli sound/betkoks_subfolderis/ tada galima ir taip: spk betkoks_subfolderis/įrašas.wav