CrenarkitOriginal wrote:Sveiki! ^.^ Žodžiu turiu problemą kurią norėčiau įspręsti. Norėčiau pavyzdžio ar kažko. Yra taip, kad vieną kartą per round'ą pirmas CT komandoje žaidėjes parašęs komandą, jam išmestų meniu ir daugiau niekam neišmestų. Trumpiau, kad pirmam žaidėjui parašiusiam specifinę komandą išmestų meniu, o daugiau kas ir be rašytų - neišmestų. Tikiuosi supratote xd
Kaip supratau, tau reikia kažko panašaus. Testuokis

Padaryta kaip minėjai : išmetamas meniu su specifine komanda "/komanda" (veikia tik CT komandai), taip pat pridėtas vienintelis komandos panaudojimas CT komandai per rounda
Code: Select all
#include <amxmodx>#include <hamsandwich>#include <cstrike>#include <fun> new naudota = 0; public plugin_init(){ register_plugin("Specifine komanda", "1.0", "saimon"); register_clcmd("say /komanda", "ijungti_komanda"); register_clcmd("say komanda", "ijungti_komanda"); RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "spawnas", 1);} public ijungti_komanda(id){ if(naudota == 1) { print_colorchat(id, "!g[!tNUOSTABUSIS ZAIDIMAS!g] !y Jau kazkas zaide siame zaidime, pabandyk kita rounda !"); return PLUGIN_HANDLED; } else if(!(is_user_alive(id))) { print_colorchat(id, "!g[!tNUOSTABUSIS ZAIDIMAS!g] !y Tu privalai buti gyvas !"); return PLUGIN_HANDLED; } else if((!(get_user_team(id) == 2))) { print_colorchat(id, "!g[!tNUOSTABUSIS ZAIDIMAS!g] !y Tu privalai buti CT komandoje !"); return PLUGIN_HANDLED; } else { new menu = menu_create("\yPasirinkite Priza", "prizo_handleris"); menu_additem(menu, "\wAK47 + DEAGLE", "1"); menu_additem(menu, "\wAWP + DEAGLE", "2"); menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL); menu_display(id, menu, 0); } return PLUGIN_CONTINUE;} public prizo_handleris(id, menu, item){ if(item == MENU_EXIT) { naudota = 1; menu_destroy(menu); return PLUGIN_HANDLED; } new data[6], iName[64]; new access, callback; menu_item_getinfo(menu, item, access, data,5, iName, 63, callback); new key = str_to_num(data); switch(key) { case 1: { strip_user_weapons(id); give_item(id, "weapon_knife"); give_item(id, "weapon_ak47"); give_item(id, "weapon_deagle"); cs_set_user_bpammo(id, CSW_AK47, 90); cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35); print_colorchat(id, "!g[!tNUOSTABUSIS ZAIDIMAS!g] !y Jus gavote ak47 + deagle !"); naudota = 1; } case 2: { strip_user_weapons(id); give_item(id, "weapon_knife"); give_item(id, "weapon_awp"); give_item(id, "weapon_deagle"); cs_set_user_bpammo(id, CSW_AWP, 60); cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35); print_colorchat(id, "!g[!tNUOSTABUSIS ZAIDIMAS!g] !y Jus gavote awp + deagle !"); naudota = 1; } } menu_destroy(menu); return PLUGIN_HANDLED;} public spawnas(id){ naudota = 0;} stock print_colorchat(const id, const input[], any:...){ new count = 1, players[32]; static msg[191]; vformat(msg,190,input,3); replace_all(msg,190,"!g","^4");// green txt replace_all(msg,190,"!y","^1");// orange txt replace_all(msg,190,"!t","^3");// team txt replace_all(msg,190,"!w","^0");// team txt if (id) players[0] = id; else get_players(players,count,"ch"); for (new i=0;i<count;i++) if (is_user_connected(players[i])) { message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players[i]); write_byte(players[i]); write_string(msg); message_end(); }}