Page 1 of 2
Pakeisti respawn funkcija VIPMENU
Posted: 2017 Jan 11 17:25
by luxuks
Sveiki, noreciau paklaust kaip galeciau pasidaryti kad pvz. raundo pradzioje ismeta vipmeniu ir as pasirenku respawn ir kad mane prikeltu kai as mirstu? Dabar turiu pasidares tik taip kad kai pasirenki respawn, tu iskart atsirespawnini o noriu pasidaryt kad atrespawnintu tik kai mirsiu. Gal gali kas padet?
Re: Pakeisti respawn funkcija VIPMENU
Posted: 2017 Jan 12 14:14
by InvIs2
Kai pasirenka respawn, darai kintamąjį kažkokį naują (globalų reikią susikurti, tarkim bool:respawnSelected[33]) ir nustatai reikiamą reikšmę. Mirus žaidėjui tikrini ar kintamojo reikšmė atitinką reikiamą ir prikeli jį. Jam prisikėlus atstatai reikšmę į seną.
Re: Pakeisti respawn funkcija VIPMENU
Posted: 2017 Jan 12 14:46
by Softero
kaskas tokio
Code: Select all
new bool:respawn[33]public client_death(id){ if(respawn[id]) set_task(5.0, "vip_respawn", 5, respawn, id);}public vip_respawn(id){ ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, id); set_user_health(id, 100); give_item(id, "weapon_knife"); respawn[id]=false;}
Re: Pakeisti respawn funkcija VIPMENU
Posted: 2017 Jan 12 15:08
by ArtHa123
Netestavau, bet turėtu veikti
Re: Pakeisti respawn funkcija VIPMENU
Posted: 2017 Jan 12 17:50
by luxuks
Deja nei softero nei arthos neveikia. Respawnina iskarto kai pasirenki.
Re: Pakeisti respawn funkcija VIPMENU
Posted: 2017 Jan 12 19:08
by Softero

kaska nedadarai, arba darai ne taip
Re: Pakeisti respawn funkcija VIPMENU
Posted: 2017 Jan 12 19:51
by InvIs2
Code: Select all
set_task(5.0, "vip_respawn", 5, respawn, id);
Kas čia? Trečias parametras eina žaidėjo id. Tolesnių parametrų išvis nereikia net.
Code: Select all
public vip_respawn(id){ ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, id); set_user_health(id, 100); give_item(id, "weapon_knife"); respawn[id]=false;}
Apskritai, kam duoti HP ir peilį, jei ant respawno viską duos automatiškai?
Re: Pakeisti respawn funkcija VIPMENU
Posted: 2017 Jan 12 20:08
by luxuks
Softero wrote:
kaska nedadarai, arba darai ne taip
Viska darau taip kaip reikia, pats turbut net nebandei. Turbut ta savo koda is kito plugino kopinai ir galvojai kad veiks?
-- 2017 Sau 12 21:13 --
InvIs2 wrote:Kai pasirenka respawn, darai kintamąjį kažkokį naują (globalų reikią susikurti, tarkim bool:respawnSelected[33]) ir nustatai reikiamą reikšmę. Mirus žaidėjui tikrini ar kintamojo reikšmė atitinką reikiamą ir prikeli jį. Jam prisikėlus atstatai reikšmę į seną.
Nu reiks bandyt bet cia su mano scriptinimo sugebejimais tj nzn kaip bus

gal galetum pasakyt kokia funkcija naudoti kai zaidejas mirsta patikrinimui ar jis pasirinko respawn?
Re: Pakeisti respawn funkcija VIPMENU
Posted: 2017 Jan 12 20:18
by ArtHa123
luxuks wrote:Deja nei softero nei arthos neveikia. Respawnina iskarto kai pasirenki.
Su mano variantu neimanoma kad iškarto spawintu, gal susikompiliuok pluginą.

beje,jeigu atkreipei dėmesi tai pas mane kitoks sma pavadinimas. P.s. i nosine kažko neveikia.

Re: Pakeisti respawn funkcija VIPMENU
Posted: 2017 Jan 12 20:27
by Softero
InvIs2 wrote:Code: Select all
set_task(5.0, "vip_respawn", 5, respawn, id);
Kas čia? Trečias parametras eina žaidėjo id. Tolesnių parametrų išvis nereikia net.
Code: Select all
public vip_respawn(id){ ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, id); set_user_health(id, 100); give_item(id, "weapon_knife"); respawn[id]=false;}
Apskritai, kam duoti HP ir peilį, jei ant respawno viską duos automatiškai?
Nebuvau tikras ar smutkes duos, tai del visa pikto, o trecias parametras yra task id. Bet 4 5 susiveliau
Code: Select all
public client_death(id){ new arg[1] arg[0] = id set_task(5.0, "vip_respawn", 5, arg, 0)}