Page 1 of 1

g_jbpts

Posted: 2011 Jun 15 20:37
by KamiN

Code: Select all

public fw_player_killed(victim, attacker, shouldgib){    if(get_user_team(attacker) == 1)    {        g_jbpts[attacker] += get_pcvar_num(g_killjp)                 if(get_pdata_int(victim, 75) == HIT_HEAD)        {            g_jbpts[attacker] += get_pcvar_num(g_killhsjp)        }    }} 
Kaip padaryti, kad jei teroristas paraso i konsole kill ar kitaip nusizudo negautu g_jbpts?

Re: g_jbpts

Posted: 2011 Jun 15 20:56
by aurimasko
prieš visą šitą funkcijoje įrašyk:

Code: Select all

if(!is_user_connected(victim) || !is_user_connected(attacker) || attacker == victim) return HAM_IGNORED 

Re: g_jbpts

Posted: 2011 Jun 15 21:15
by KamiN
Kokio returno cia reikia? return PLUGIN_HANDLED?
Image

Code: Select all

public fw_player_killed(victim, attacker, shouldgib){    if(!is_user_connected(victim) || !is_user_connected(attacker) || attacker == victim)        return HAM_IGNORED     if(get_user_team(attacker) == 1)    {        g_nwkpts[attacker] += get_pcvar_num(g_killjp)                 if(get_pdata_int(victim, 75) == HIT_HEAD)        {            g_nwkpts[attacker] += get_pcvar_num(g_killhsjp)        }    }}

Re: g_jbpts

Posted: 2011 Jun 15 21:21
by aurimasko
dadek dar prieš paskutinį } tokį dalyką:

Code: Select all

return HAM_IGNORED

Re: g_jbpts

Posted: 2011 Jun 15 21:22
by KamiN
Kaip zinot kada koki returna det?

Re: g_jbpts

Posted: 2011 Jun 15 21:29
by aurimasko
Ham eventuose ar forwarduose dėti HAM_IGNORED ar HAM_SUPERCEDE ten daugiau nežinau, paprastuose ( kituose) PLUGIN_HANDLED ir PLUGIN_CONTINUE, dar fakemete forwarduose ir eventuose yra kažkokie tik nepamenu.

Jeigu klystu tai pataisykit bet man atrodo reikšmes tokios:

1. return PLUGIN_HANDLED - sustabdo plugino veikimą tam žaidėjui ar kam.

pvz.:

Code: Select all

 if(!is_user_alive(id))return PLUGIN_HANDLED 
Tai reiškia, kad jeigu žaidėjas negyvas, tai nutraukiam viską.


2. return PLUGIN_CONTINUE - pratęsia veiksmą tam žaidėjui ar kam..


pvz.:

Code: Select all

 if(is_user_alive(id))return PLUGIN_CONTINUE 
Jeigu žaidėjas gyvas tai tęsiam veiksmus, jeigu negyvas tai netesiam.


3. return HAM_IGNORED - tas pats kas PLUGIN_CONTINUE.
4. return HAM_SUPERCEDE - tas pats kas PLUGIN_HANDLED.

Kartoju jeigu neteisingai pasakiau tai scripteriai pataisykit..

Re: g_jbpts

Posted: 2011 Jun 15 22:37
by psychical
1. Sustabdo ta veiksma kai jis yra tikrinamas, taciau viska kita palieka, jei stabdytu plugino viekima nekazin kas ir bebutu... :D

Re: g_jbpts

Posted: 2011 Jun 15 22:59
by aurimasko
nu netaip pasakiau :D