Page 1 of 1
Kaip uzdrausti?
Posted: 2011 Jun 07 15:58
by psychical
Gal kas zinot koduka, kaip uzdrausti reload? Ta prasme, jei PVZ.: "agurkas" yra "1", tada neleidzia daryt reload, jei "agurkas" yra "0", tada leidzia. Reload kitiap, R raide (jei neaiskiai parasiau) ;D
Re: Kaip uzdrausti?
Posted: 2011 Jun 07 16:18
by hleV
Pirmas į galvą šovęs variantas. Tikriausiai užbugins užsitaisinėjimo animaciją. Dar būtų gerai tikrint ar žaidėjas gyvas, bet nekešuojant tokiuose forward'uose to daryt nemėgstu.
Code: Select all
#include <engine> public client_PreThink(id){ new buttons = entity_get_int(id, EV_INT_button); if (buttons & IN_RELOAD) entity_set_int(id, EV_INT_button, buttons | ~IN_RELOAD);}
Re: Kaip uzdrausti?
Posted: 2011 Jun 07 16:31
by psychical
Code: Select all
#include <amxmodx>#include <amxmisc>#include <cstrike>#include <fakemeta>#include <engine> #include <hamsandwich>#include <fun> public client_PreThink(id){ new buttons = entity_get_int(id, EV_INT_buttons); if (buttons & IN_RELOAD) entity_set_int(id, EV_INT_buttons, buttons | ~IN_RELOAD);}
Re: Kaip uzdrausti?
Posted: 2011 Jun 07 16:46
by hleV
EV_INT_button tada.
Re: Kaip uzdrausti?
Posted: 2011 Jun 07 19:10
by aaarnas
Su Ham_Weapon_Reload neitų ?
Re: Kaip uzdrausti?
Posted: 2011 Jun 07 20:03
by aurimasko
Code: Select all
#include <engine>public client_PreThink( id ){ if( !is_user_alive(id) ) return PLUGIN_CONTINUE entity_set_int( id, EV_INT_button, entity_get_int(id,EV_INT_button) & ~IN_RELOAD ) return PLUGIN_CONTINUE}
man veikia.
Re: Kaip uzdrausti?
Posted: 2011 Jun 08 14:10
by addinol
Labai dažnai išaukiamas tas tavo:
Code: Select all
entity_set_int( id, EV_INT_button, entity_get_int(id,EV_INT_button) & ~IN_RELOAD )
Geriau prieš tai patikrinti ar žaidėjas reloadina, kitaip gaunasi papildomas resursų naudojimo krūvis.