Page 1 of 1

Kaip uzdrausti?

Posted: 2011 Jun 07 15:58
by psychical
Gal kas zinot koduka, kaip uzdrausti reload? Ta prasme, jei PVZ.: "agurkas" yra "1", tada neleidzia daryt reload, jei "agurkas" yra "0", tada leidzia. Reload kitiap, R raide (jei neaiskiai parasiau) ;D

Re: Kaip uzdrausti?

Posted: 2011 Jun 07 16:18
by hleV
Pirmas į galvą šovęs variantas. Tikriausiai užbugins užsitaisinėjimo animaciją. Dar būtų gerai tikrint ar žaidėjas gyvas, bet nekešuojant tokiuose forward'uose to daryt nemėgstu.

Code: Select all

#include <engine> public client_PreThink(id){    new buttons = entity_get_int(id, EV_INT_button);     if (buttons & IN_RELOAD)        entity_set_int(id, EV_INT_button, buttons | ~IN_RELOAD);}

Re: Kaip uzdrausti?

Posted: 2011 Jun 07 16:31
by psychical
Image

Code: Select all

 #include <amxmodx>#include <amxmisc>#include <cstrike>#include <fakemeta>#include <engine> #include <hamsandwich>#include <fun> public client_PreThink(id){    new buttons = entity_get_int(id, EV_INT_buttons);     if (buttons & IN_RELOAD)        entity_set_int(id, EV_INT_buttons, buttons | ~IN_RELOAD);}

Re: Kaip uzdrausti?

Posted: 2011 Jun 07 16:46
by hleV
EV_INT_button tada.

Re: Kaip uzdrausti?

Posted: 2011 Jun 07 19:10
by aaarnas
Su Ham_Weapon_Reload neitų ?

Re: Kaip uzdrausti?

Posted: 2011 Jun 07 20:03
by aurimasko

Code: Select all

 #include <engine>public client_PreThink( id ){      if( !is_user_alive(id) )        return PLUGIN_CONTINUE        entity_set_int( id, EV_INT_button, entity_get_int(id,EV_INT_button) & ~IN_RELOAD )    return PLUGIN_CONTINUE} 
man veikia.

Re: Kaip uzdrausti?

Posted: 2011 Jun 08 14:10
by addinol
Labai dažnai išaukiamas tas tavo:

Code: Select all

entity_set_int( id, EV_INT_button, entity_get_int(id,EV_INT_button) & ~IN_RELOAD )
Geriau prieš tai patikrinti ar žaidėjas reloadina, kitaip gaunasi papildomas resursų naudojimo krūvis.