Page 1 of 1

nusiresetintu kitam raunde

Posted: 2015 Dec 22 02:11
by laimiukas3
kaip padaryt kad po raundo reset visas galias ?

nes db pvz pasiemi nematomuma net ir numirus jis islieka kiekvienam raund

Code: Select all

public pointBonus_INVISIBILITY(id){    CHECK_ALIVE(id)    CHECK_ROUNDTIME(id)     if(get_user_flags(id) & ADMIN_IMMUNITY) // ar cia gerai padryta kad tik turintis tam tikra flaga galetu panaudot sita funkcija nematomumo ?        set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 50) // nematomumas        DropWeaponSlot(id,1)        fm_give_item(id,"weapon_awp")    cs_set_user_bpammo(id,CSW_AWP,30)        client_print_color(id,0,"%L %L",id,"AES_TAG",id,"AES_BONUS_GET_INVISIBILITY")         return 1} public pointBonus_GRAVITY(id){    CHECK_ALIVE(id)    CHECK_ROUNDTIME(id)     set_user_gravity(id, 0.7) // mazesne gravitacija        DropWeaponSlot(id,1)        fm_give_item(id,"weapon_m4a1")    cs_set_user_bpammo(id,CSW_M4A1,90)        client_print_color(id,0,"%L %L",id,"AES_TAG",id,"AES_BONUS_GET_GRAVITY")         return 1} public pointBonus_SPEED(id){    CHECK_ALIVE(id)    CHECK_ROUNDTIME(id)        set_user_maxspeed(id, 280.0) // didesnis greitis, kazka ne taip padares neveikia :)        DropWeaponSlot(id,1)        fm_give_item(id,"weapon_ak47")    cs_set_user_bpammo(id,CSW_AK47,90)        client_print_color(id,0,"%L %L",id,"AES_TAG",id,"AES_BONUS_GET_SPEED")          return 1}
ha bliamba ir speed neveikia kazka ne taip padariau

Re: nusiresetintu kitam raunde

Posted: 2015 Dec 23 07:53
by sss
yra kazkokie reset flags viskam iseiles, tiksliai nepamenu, bet galima tiesiog visa info laikyt kintamuosiuosiue butu daug pravarciau ir konkreciai kiekvienam atskirai, naudodamas round end event'a gali tiesiog nustatyt i default values kaip nematomuma, gravitacija, greiti ir kt, beto koda optimizuojant vietoje 3 funkciju gali laikyt viska memory ir vienoje su salygomis.

Re: nusiresetintu kitam raunde

Posted: 2015 Dec 23 12:11
by InvIs2
Tai tiesiog kviesk spawn eventą (Net nereikia new round, o žaidėjui prisikėlus) ir daryk set_user_rendering(id) // (Nuresetina visus žaidėjo glow/invisible ir t.t.)

Re: nusiresetintu kitam raunde

Posted: 2015 Dec 24 09:00
by laimiukas3

Code: Select all

public On_Player_Spawn(id){g_fBuyTime[id] = get_gametime() + 60 * get_pcvar_float(buyTimePointer) set_user_rendering(id)set_user_maxspeed(id)set_user_gravity(id)}

Re: nusiresetintu kitam raunde

Posted: 2015 Dec 24 13:04
by InvIs2
Su kitais dviem neesu tikras :) Speed'ą resetinti yra kitokių būdų, per ham_item_preframe, bet su šitais neesu labai dažnai susidūręs, tad negaliu nieko sakyti.