Page 1 of 1

?

Posted: 2015 Jun 07 14:10
by laimiukas3
Ar imanoma plugino pagalba nustatynet garsu volume ?

Code: Select all

]#include <amxmodx> new const ct_win_sound[][] = {    "sound/misc/CT-1.mp3",    "sound/misc/CT-2-kaledine.mp3",    "sound/misc/CT-3.mp3",    "sound/misc/CT-4.mp3",    "sound/misc/CT-5-kaledine.mp3",    "sound/misc/CT-6.mp3",    "sound/misc/CT-7.mp3"} new const t_win_sound[][] = {    "sound/misc/T-1.mp3",    "sound/misc/T-2-kaledine.mp3",    "sound/misc/T-3.mp3",    "sound/misc/T-4.mp3",    "sound/misc/T-5-kaledine.mp3",    "sound/misc/T-6.mp3",    "sound/misc/T-7.mp3"}  public plugin_init() {    register_message(get_user_msgid("SendAudio"),"message_audio")  } public plugin_precache() {    for(new i; i < sizeof(ct_win_sound); i++)        precache_generic(ct_win_sound[i])        for(new i; i < sizeof(t_win_sound); i++)        precache_generic(t_win_sound[i])}  public message_audio() {    static sound[20]        get_msg_arg_string(2, sound, charsmax(sound))        switch(sound[7]) {        case 't': {            client_cmd(0, "mp3 play %s", t_win_sound[random(sizeof(t_win_sound))])            return PLUGIN_HANDLED        }        case 'c': {            client_cmd(0, "mp3 play %s", ct_win_sound[random(sizeof(ct_win_sound))])            return PLUGIN_HANDLED           }/*      case 'r': {    // Round draw            return PLUGIN_HANDLED           }                   */    }     return PLUGIN_CONTINUE}

Re: ?

Posted: 2015 Jun 08 08:16
by ArtHa123
Net jeigu tai ir būtų įmanoma, tai būtų slowhack, kadangi pakeistum garsą be jo sutikimo.

Re: ?

Posted: 2015 Jun 08 11:03
by laimiukas3
nu as is dalies taip ir masciau kad tik slowhack pasitelkus tai butu imanoma dekui uz atsakima

Re: ?

Posted: 2015 Jun 08 15:57
by hleV
Naudojant .wav failus manau būtų galima su emit_sound(), kadangi jame leidžia nustatyt garsą. Nors funkcijos pagrindinė paskirtis "skleist" garsą, įrašius tinkamus parametrus turėtų grot tik vienam, pasirinktam žaidėjui. Su .mp3 neišeis.

Re: ?

Posted: 2015 Jun 08 16:30
by laimiukas3
kažkas tokio ? emit_sound(0, CHAN_AUTO, SOUND, VOL_NORM, ATTN_NORM, SND_STOP, PITCH_NORM);

Code: Select all

emit_sound(id,0,"garsas/garsas.wav",1.0, 1.0, 0, 50 )