Page 1 of 1

client_print console

Posted: 2011 May 16 18:18
by addinol
Sveiki, taigi pas mane yra mano ban sistema, ir ji tikrina kai žaidėjas jungiasi ( client_connect() ) ar žaidėjas užbanintas, ir užkrauna kitus duomenis pvz, iki kada banas ir nuo ko banas ir priežastį, bet aš turiu taską tada ( set_task(0.1, "IsBanned", id) )

ir štai šitą:

Code: Select all

public IsBanned(id){    static szDate[32]    format_time(szDate, charsmax(szDate), "%a, %b %d at %H:%M:%S", iBan[id])            client_print(id, print_console, "*------* *------------* *------*")    client_print(id, print_console, "*------* You are banned *------*")    client_print(id, print_console, "*** by: %s", iBanAdmin[id])    client_print(id, print_console, "*** for: %s", iBanReason[id])    client_print(id, print_console, "*** expires: %s", szDate)    client_print(id, print_console, "*------* You are banned *------*")    client_print(id, print_console, "*------* *------------* *------*")        server_cmd("kick #%d ^"you are banned, check your console^"", get_user_userid(id))}  
bet problema ta, jog žaidėjas būna iškikintas ir mato message: you are banned, check your console, bet consolėje nieko nebūna. galbūt serveris nespėja to parašyti ? ar kur kitur bėda ?

Re: client_print console

Posted: 2011 May 16 18:39
by hleV
Bandyk console_print() ir sudėk visą tekstą į vieną funkciją, o ne kviesk 7 kartus.