Page 1 of 1

kulkos

Posted: 2011 May 10 15:14
by aurimasko
kokias būdais galima padaryti taip, kad ten kur rodo kulkas pirmame lange ( kiek turi apkaboje kulkų ) rodytu 0, o antrame ( kiek dar turi kulkų ) rodytu tą skaičių kurį turi rodyti arba 0?

Re: kulkos

Posted: 2011 May 10 15:17
by addinol

Code: Select all

new weapon_id = give_item(id "weapon_deagle")if(weapon_id)     cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 1);
Nustatys žaidėjui ant deagle 1 / 0 kulkų

Re: kulkos

Posted: 2011 May 10 15:21
by hleV
addinol wrote:

Code: Select all

                give_item(id "weapon_deagle")                new weapon_id = find_ent_by_owner(-1, "weapon_deagle", id);
>

Code: Select all

                 new weapon_id = give_item(id "weapon_deagle")

Re: kulkos

Posted: 2011 May 10 15:43
by aurimasko
hleV wrote:
addinol wrote:

Code: Select all

                give_item(id "weapon_deagle")                new weapon_id = find_ent_by_owner(-1, "weapon_deagle", id);
>

Code: Select all

                 new weapon_id = give_item(id "weapon_deagle")
na taip, bet turiu omeny, kad ne tiek duotų, bet rodytų vieną skaičių, o būtų kitas.. nes man dabar serveryje problema atsirado, kad kulkų normaliai nerodo.. rodo kad 0 turiu, bet iš tikrujų 30..

Re: kulkos

Posted: 2011 May 10 15:49
by hleV
Aš tik parodžiau addinol, kad galima optimizuot kodą.
Tavo atveju reiktų keist kažkurio message'o kažkurį argumentą, gal AmmoX ar panašiai. Pasižiūrėk AMXX wiki Half-Life event'us ir susirask tinkamą.

EDIT: Manau šitas, tik nelabai žinau, kaip gaut ammo ID. Gal yra cstrike.inc kas nors. Bet gali būt kad čia rodys ne BP ammo, o kad paėmei ammo.