Page 1 of 1
Cool Down
Posted: 2015 Mar 10 21:40
by ArtHa123
Kaip padaryti, kad žinutėje galėtu rašyti po kiek laiko vėl galėsi kažką naudoti
Kodas:
static Float: Time
Time = get_gametime()
static Float: cooldown
cooldown = get_pcvar_float(cd_time)
client_print( id, print_chat, "Galesi naudoti po %s", Nežinoma vieta )
Re: Cool Down
Posted: 2015 Mar 10 22:11
by luxuks
Zodziu nezinau ar tai yra to ko tu prasai bet va sitam plugine yra kaskas panasaus i sita nu zodziu susirasi. Prikabinsiu sma.
Rasi kaska panasaus i sita
Code: Select all
ActionStealth(id, ent){ new Float:gametime = get_gametime(); if ( !( gametime >= g_stealth_next_use[id] ) ) { if ( !g_has_hud_text[id] ) { set_hudmessage(0, 255, 0, 0.01, 0.18, 0, 0.0, 1.0, 0.25, 0.25, 2); show_hudmessage(id, "%s %s^nStealth^nNext Use %.1f", PLUGIN_PREFIX, PLUGIN_VERSION, g_stealth_next_use[id] - gametime); }
Is tavo komentaru atrodo kad uz mane geriau gaudaisi situose reikaluose tai turbut zinosi ka issiimt reikia jeigu cia tai ko tu prasai. Jei dabar vakare netingeciau tau visas eilutes surasciau bet cia 15minuciu darbas. Susirasi.
Re: Cool Down
Posted: 2015 Mar 10 22:39
by ArtHa123
Amm, pasidariau šiek tiek kitaip nei norėjau
Pasidariau taip, kad laiką rodo: Nuo 0 iki cvar skaičiaus skaičiuoja, o norėjau, kad nuo cvar skaičiaus iki 0 skaičiuotu.
Gal kas moka elgtis su tuo get_gametime ir gali padėt?

Re: Cool Down
Posted: 2015 Mar 10 23:03
by hleV
Užfiksuok gametime kada prieš tai naudojo. Tada sekantį kart bandant naudot tikrink ar naujas gametime - senas gametime > cvar reikšmė.
Re: Cool Down
Posted: 2015 Mar 11 18:33
by ArtHa123
hleV wrote:Užfiksuok gametime kada prieš tai naudojo. Tada sekantį kart bandant naudot tikrink ar naujas gametime - senas gametime > cvar reikšmė.
Dėkui.
