Page 1 of 2

bug

Posted: 2011 May 06 13:35
by aurimasko

Code: Select all

                give_item(tempid, "weapon_glock18") cs_set_weapon_ammo(find_ent_by_owner(5, "weapon_glock18", tempid), 5) 
kodėl panaudojus tokį kodą, kai paimi kitą ginklą, tai atsiranda tiek kulkų glocke, kiek buvo to ginklo apkaboje ( neišmetus glocko paimi )

ir dar vienas:

Code: Select all

 new day[33]new g_pcvar_mp_roundtime public plugin_init(){          RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "spawn", 1)          register_event("DeathMsg", "death", "a")          register_clcmd("say /test", "la")    g_pcvar_mp_roundtime = get_cvar_pointer("mp_roundtime")} public death(){       day[read_data(2)] = false} public spawn(id){     day[id] = true} public la(id){        if(day[id])        printas("TEST")} stock printas(const day[]){         set_hudmessage(85, 255, 0, 0.1, 0.3, 0, 6.0, float(floatround(get_pcvar_float(g_pcvar_mp_roundtime) * 60.0, floatround_floor)))        show_hudmessage(0, "%L", LANG_SERVER, day)   } 
Kaip padaryti, kad kai day[id] tampa false, tai printinimas liautusi?

Re: bug

Posted: 2011 May 07 08:07
by psychical
aurimasko wrote:kodėl panaudojus tokį kodą, kai paimi kitą ginklą, tai atsiranda tiek kulkų glocke, kiek buvo to ginklo apkaboje ( neišmetus glocko paimi )
Tipo jei neismetes glock'o paimi kokia m4, lieka gloko kulkos? Ar atvirksciai?

Re: bug

Posted: 2011 May 07 10:10
by aurimasko
psychical wrote:
aurimasko wrote:kodėl panaudojus tokį kodą, kai paimi kitą ginklą, tai atsiranda tiek kulkų glocke, kiek buvo to ginklo apkaboje ( neišmetus glocko paimi )
Tipo jei neismetes glock'o paimi kokia m4, lieka gloko kulkos? Ar atvirksciai?
gauni glocka, paimi m4, tada išmeti m4 ir glocke turi tiek kulkų kiek buvo m4 apkaboje.

Re: bug

Posted: 2011 May 07 10:19
by xFrostas
Dėl antro tai tikriausiai

Code: Select all

public la(id){        if(day[id])        printas("TEST")        else        return}  

Re: bug

Posted: 2011 May 07 10:35
by aurimasko
xFrostas wrote:Dėl antro tai tikriausiai

Code: Select all

public la(id){        if(day[id])        printas("TEST")        else        return}  
tai šitą žinau.. bet man reikia, kad kol žaidėjui day[id] yra true ( nuo respawn iki mirties ) tol jam rašytų tą žinutę, o kai day[id] būna false ( nuo mirties iki respawn ) tai nerodytų. ten kur show_hudmessage vietoj 0 turi but id

Re: bug

Posted: 2011 May 07 10:57
by xFrostas
Jei gerai tave supratau tai paprasčiausiai

Code: Select all

new day[33] new g_pcvar_mp_roundtime public plugin_init(){    register_clcmd("say /test", "la")     RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Ham_PlayerSpawn", 1)     g_pcvar_mp_roundtime = get_cvar_pointer("mp_roundtime")} public Ham_PlayerSpawn(id){    if (is_user_alive(id))    {        day[id] = true    }    else    {        day[id] = false    }} public la(id){        if (day[id])        printas("TEST")} stock printas(const day[]){        set_hudmessage(85, 255, 0, 0.1, 0.3, 0, 6.0, float(floatround(get_pcvar_float(g_pcvar_mp_roundtime) * 60.0, floatround_floor)))        show_hudmessage(id, "%L", LANG_SERVER, day)}

Re: bug

Posted: 2011 May 07 12:17
by aurimasko
xFrostas wrote:Jei gerai tave supratau tai paprasčiausiai

Code: Select all

new day[33] new g_pcvar_mp_roundtime public plugin_init(){    register_clcmd("say /test", "la")     RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Ham_PlayerSpawn", 1)     g_pcvar_mp_roundtime = get_cvar_pointer("mp_roundtime")} public Ham_PlayerSpawn(id){    if (is_user_alive(id))    {        day[id] = true    }    else    {        day[id] = false    }} public la(id){        if (day[id])        printas("TEST")} stock printas(const day[]){        set_hudmessage(85, 255, 0, 0.1, 0.3, 0, 6.0, float(floatround(get_pcvar_float(g_pcvar_mp_roundtime) * 60.0, floatround_floor)))        show_hudmessage(id, "%L", LANG_SERVER, day)}
na taip, bet matai kad žinutę printina visą raundą, todėl žaidėjui mirus ją vistiek printins, nors ir day[id], nes funkcija la(id) nepasikartoja.. taip gaunasi kad žinutė dingsta tik pasibaigus laikui.

Re: bug

Posted: 2011 May 07 12:22
by xFrostas
Tai gal yra ir kitokių būdų, tiesiog nelabai suprantu, ką tu nori padaryti.

Re: bug

Posted: 2011 May 07 13:39
by psychical

Code: Select all

register_event( "DeathMsg", "Hook_Deathmessage", "a" );

Code: Select all

public Hook_Deathmessage(id){       new victim = read_data( 2 );     if(day[victim] == true)    {        day[victim] = false    }}
kazkas tokio

Re: bug

Posted: 2011 May 07 14:44
by xFrostas

Code: Select all

    if(day[victim] == true)
dar šitaip galima? o nemes klaidos kartais?
gal šitaip?

Code: Select all

    if(day[victim])