Page 1 of 2
bug
Posted: 2011 May 06 13:35
by aurimasko
Code: Select all
give_item(tempid, "weapon_glock18") cs_set_weapon_ammo(find_ent_by_owner(5, "weapon_glock18", tempid), 5)
kodėl panaudojus tokį kodą, kai paimi kitą ginklą, tai atsiranda tiek kulkų glocke, kiek buvo to ginklo apkaboje ( neišmetus glocko paimi )
ir dar vienas:
Code: Select all
new day[33]new g_pcvar_mp_roundtime public plugin_init(){ RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "spawn", 1) register_event("DeathMsg", "death", "a") register_clcmd("say /test", "la") g_pcvar_mp_roundtime = get_cvar_pointer("mp_roundtime")} public death(){ day[read_data(2)] = false} public spawn(id){ day[id] = true} public la(id){ if(day[id]) printas("TEST")} stock printas(const day[]){ set_hudmessage(85, 255, 0, 0.1, 0.3, 0, 6.0, float(floatround(get_pcvar_float(g_pcvar_mp_roundtime) * 60.0, floatround_floor))) show_hudmessage(0, "%L", LANG_SERVER, day) }
Kaip padaryti, kad kai
day[id] tampa
false, tai printinimas liautusi?
Re: bug
Posted: 2011 May 07 08:07
by psychical
aurimasko wrote:kodėl panaudojus tokį kodą, kai paimi kitą ginklą, tai atsiranda tiek kulkų glocke, kiek buvo to ginklo apkaboje ( neišmetus glocko paimi )
Tipo jei neismetes glock'o paimi kokia m4, lieka gloko kulkos? Ar atvirksciai?
Re: bug
Posted: 2011 May 07 10:10
by aurimasko
psychical wrote:aurimasko wrote:kodėl panaudojus tokį kodą, kai paimi kitą ginklą, tai atsiranda tiek kulkų glocke, kiek buvo to ginklo apkaboje ( neišmetus glocko paimi )
Tipo jei neismetes glock'o paimi kokia m4, lieka gloko kulkos? Ar atvirksciai?
gauni glocka, paimi m4, tada išmeti m4 ir glocke turi tiek kulkų kiek buvo m4 apkaboje.
Re: bug
Posted: 2011 May 07 10:19
by xFrostas
Dėl antro tai tikriausiai
Code: Select all
public la(id){ if(day[id]) printas("TEST") else return}
Re: bug
Posted: 2011 May 07 10:35
by aurimasko
xFrostas wrote:Dėl antro tai tikriausiai
Code: Select all
public la(id){ if(day[id]) printas("TEST") else return}
tai šitą žinau.. bet man reikia, kad kol žaidėjui day[id] yra true ( nuo respawn iki mirties ) tol jam rašytų tą žinutę, o kai day[id] būna false ( nuo mirties iki respawn ) tai nerodytų. ten kur show_hudmessage vietoj 0 turi but
id
Re: bug
Posted: 2011 May 07 10:57
by xFrostas
Jei gerai tave supratau tai paprasčiausiai
Code: Select all
new day[33] new g_pcvar_mp_roundtime public plugin_init(){ register_clcmd("say /test", "la") RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Ham_PlayerSpawn", 1) g_pcvar_mp_roundtime = get_cvar_pointer("mp_roundtime")} public Ham_PlayerSpawn(id){ if (is_user_alive(id)) { day[id] = true } else { day[id] = false }} public la(id){ if (day[id]) printas("TEST")} stock printas(const day[]){ set_hudmessage(85, 255, 0, 0.1, 0.3, 0, 6.0, float(floatround(get_pcvar_float(g_pcvar_mp_roundtime) * 60.0, floatround_floor))) show_hudmessage(id, "%L", LANG_SERVER, day)}
Re: bug
Posted: 2011 May 07 12:17
by aurimasko
xFrostas wrote:Jei gerai tave supratau tai paprasčiausiai
Code: Select all
new day[33] new g_pcvar_mp_roundtime public plugin_init(){ register_clcmd("say /test", "la") RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Ham_PlayerSpawn", 1) g_pcvar_mp_roundtime = get_cvar_pointer("mp_roundtime")} public Ham_PlayerSpawn(id){ if (is_user_alive(id)) { day[id] = true } else { day[id] = false }} public la(id){ if (day[id]) printas("TEST")} stock printas(const day[]){ set_hudmessage(85, 255, 0, 0.1, 0.3, 0, 6.0, float(floatround(get_pcvar_float(g_pcvar_mp_roundtime) * 60.0, floatround_floor))) show_hudmessage(id, "%L", LANG_SERVER, day)}
na taip, bet matai kad žinutę printina visą raundą, todėl žaidėjui mirus ją vistiek printins, nors ir day[id], nes funkcija la(id) nepasikartoja.. taip gaunasi kad žinutė dingsta tik pasibaigus laikui.
Re: bug
Posted: 2011 May 07 12:22
by xFrostas
Tai gal yra ir kitokių būdų, tiesiog nelabai suprantu, ką tu nori padaryti.
Re: bug
Posted: 2011 May 07 13:39
by psychical
Code: Select all
register_event( "DeathMsg", "Hook_Deathmessage", "a" );
Code: Select all
public Hook_Deathmessage(id){ new victim = read_data( 2 ); if(day[victim] == true) { day[victim] = false }}
kazkas tokio
Re: bug
Posted: 2011 May 07 14:44
by xFrostas
dar šitaip galima? o nemes klaidos kartais?
gal šitaip?