Page 1 of 1
read data
Posted: 2011 May 01 15:14
by audimas
sveiki noriu suzinoti kaip padaryti kad rodytu kiek zaidejas yra padares hs, killam ir deatham skaicuot naudoju sita:
new Killer = read_data(1);
new Victim = read_data(2);
Re: read data
Posted: 2011 May 01 15:19
by aaarnas
Jei deathmsg eventas tai read_data(3) bus 1, jei žaidėjas mirė nuo hs.
Re: read data
Posted: 2011 May 01 15:22
by audimas
tai dbr daryt taip?
new Headshot = read_data(3)
if (Killer && Headshot != Victim)
{
g_Data[Killer][Data_Headshot]++;
Re: read data
Posted: 2011 May 01 15:26
by aaarnas
if(1<=Killer<=32 && Headshot)
Re: read data
Posted: 2011 May 01 15:32
by hleV
Jei serveryje maksimalus žaidėjų skaičius mažesnis už 32, non-player entity pradedamos skaičiuot nuo max players + 1. Tad to 32 geriau ne hardcode'int.
O šiuo atveju užtenka patikrint ar
Killer != 0.
Re: read data
Posted: 2011 May 01 18:07
by audimas
nu dekui abiem, meginsiu naudot hleV ir ziuresiu kas gausis.

Re: read data
Posted: 2011 May 01 18:48
by aaarnas
Hlev, žinau, tiesiog su telefonu tingėjau rašyti maxplayers. Be to masyvas vis tiek daromas iki 32, tad jei ir įrašys nesamonę, tai nepaveiks žaidimo.