Page 1 of 1

ginklų damage

Posted: 2014 Oct 16 16:29
by Ofaz
įmanoma padaryti didesnį ginklo damage? jei taip, koks kodas turi būt rašomas?

Re: ginklų damage

Posted: 2014 Oct 16 17:02
by MPD

Code: Select all

#include <amxmodx>#include <hamsandwich> public plugin_init(){    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "HamTakeDamage");}public OnPlayerEvent_Damage(vic, infl, att, Float:dmg, dmgb){    if (0<att && att <33)        SetHamParamFloat(4, dmg*2.0);}  
Tai padidina ginklo daromą žalą 2 kartus. Gali įrašyti, kad ir savo norimą fiksuoto dydžio žalą. pvz SetHamParamFloat(4, 215.0);

Re: ginklų damage

Posted: 2014 Oct 16 17:05
by Ofaz
MPD wrote:

Code: Select all

#include <amxmodx>#include <hamsandwich> public plugin_init(){    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "HamTakeDamage");}public OnPlayerEvent_Damage(vic, infl, att, Float:dmg, dmgb){    if (0<att && att <33)        SetHamParamFloat(4, dmg*2.0);}  
Tai padidina ginklo daromą žalą 2 kartus. Gali įrašyti, kad ir savo norimą fiksuoto dydžio žalą. pvz SetHamParamFloat(4, 215.0);
o ant pasirinkto ginklo negalima? nes pavyzdžiui noriu, kad pasirinkus meniu punktą, duoda ginklą, ir nustato jam didesnį damage, o kitą punktą pasirinkus duoda kitą ginklą, bet damage nedidesnis?

Re: ginklų damage

Posted: 2014 Oct 16 18:38
by MPD
prirašyk new iWeapon = get_user_weapon(att, _, _);
Dabar labiau pasiskaičiau apie šitą visą dalyką, tai pasirodos, kad infl gali būt lygus att, jei žalą atliko žmogus ir tai nėra HE granata.

Daugiau informacijos čia
https://forums.alliedmods.net/showpost. ... stcount=71

Re: ginklų damage

Posted: 2014 Oct 16 19:39
by Ofaz
MPD wrote:prirašyk new iWeapon = get_user_weapon(att, _, _);
Dabar labiau pasiskaičiau apie šitą visą dalyką, tai pasirodos, kad infl gali būt lygus att, jei žalą atliko žmogus ir tai nėra HE granata.

Daugiau informacijos čia
https://forums.alliedmods.net/showpost. ... stcount=71
paspaudus punktą, duoda awp ir deagle ginklus. rašau taip:

Code: Select all

give_item(index, "weapon_awp")cs_set_user_bpammo(id, CSW_AWP, 30)give_item(index, "weapon_deagle")cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35)
ir prie ką toliau daryt? neįkertu :D

Re: ginklų damage

Posted: 2014 Oct 16 20:42
by MPD

Code: Select all

#include <amxmodx>#include <hamsandwich> public plugin_init() {    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "HamTakeDamage");} public HamTakeDmg(vic, infl, att, Float: dmg, dmgb){    new iWeapon = get_user_weapon(att, _, _);    if (iWeapon == Tavo_Pasirinkto_Weapon_Id)   //CSW_AWP, CSW_M3, CSW_DEAGLE...        SetHamParamFloat(4, dmg*2.3);}
Manau turėtų būt aišku dabar.

Re: ginklų damage

Posted: 2014 Oct 16 20:48
by Ofaz
MPD wrote:

Code: Select all

#include <amxmodx>#include <hamsandwich> public plugin_init() {    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "HamTakeDamage");} public HamTakeDmg(vic, infl, att, Float: dmg, dmgb){    new iWeapon = get_user_weapon(att, _, _);    if (iWeapon == Tavo_Pasirinkto_Weapon_Id)   //CSW_AWP, CSW_M3, CSW_DEAGLE...        SetHamParamFloat(4, dmg*2.3);}
Manau turėtų būt aišku dabar.
dėkoju tau!