ginklų damage
Posted: 2014 Oct 16 16:29
įmanoma padaryti didesnį ginklo damage? jei taip, koks kodas turi būt rašomas?
Code: Select all
#include <amxmodx>#include <hamsandwich> public plugin_init(){ RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "HamTakeDamage");}public OnPlayerEvent_Damage(vic, infl, att, Float:dmg, dmgb){ if (0<att && att <33) SetHamParamFloat(4, dmg*2.0);}
SetHamParamFloat(4, 215.0);
o ant pasirinkto ginklo negalima? nes pavyzdžiui noriu, kad pasirinkus meniu punktą, duoda ginklą, ir nustato jam didesnį damage, o kitą punktą pasirinkus duoda kitą ginklą, bet damage nedidesnis?MPD wrote:Tai padidina ginklo daromą žalą 2 kartus. Gali įrašyti, kad ir savo norimą fiksuoto dydžio žalą. pvzCode: Select all
#include <amxmodx>#include <hamsandwich> public plugin_init(){ RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "HamTakeDamage");}public OnPlayerEvent_Damage(vic, infl, att, Float:dmg, dmgb){ if (0<att && att <33) SetHamParamFloat(4, dmg*2.0);}
SetHamParamFloat(4, 215.0);
new iWeapon = get_user_weapon(att, _, _);
paspaudus punktą, duoda awp ir deagle ginklus. rašau taip:MPD wrote:prirašyknew iWeapon = get_user_weapon(att, _, _);
Dabar labiau pasiskaičiau apie šitą visą dalyką, tai pasirodos, kad infl gali būt lygus att, jei žalą atliko žmogus ir tai nėra HE granata.
Daugiau informacijos čia
https://forums.alliedmods.net/showpost. ... stcount=71
Code: Select all
give_item(index, "weapon_awp")cs_set_user_bpammo(id, CSW_AWP, 30)give_item(index, "weapon_deagle")cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35)
Code: Select all
#include <amxmodx>#include <hamsandwich> public plugin_init() { RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "HamTakeDamage");} public HamTakeDmg(vic, infl, att, Float: dmg, dmgb){ new iWeapon = get_user_weapon(att, _, _); if (iWeapon == Tavo_Pasirinkto_Weapon_Id) //CSW_AWP, CSW_M3, CSW_DEAGLE... SetHamParamFloat(4, dmg*2.3);}
dėkoju tau!MPD wrote:Manau turėtų būt aišku dabar.Code: Select all
#include <amxmodx>#include <hamsandwich> public plugin_init() { RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "HamTakeDamage");} public HamTakeDmg(vic, infl, att, Float: dmg, dmgb){ new iWeapon = get_user_weapon(att, _, _); if (iWeapon == Tavo_Pasirinkto_Weapon_Id) //CSW_AWP, CSW_M3, CSW_DEAGLE... SetHamParamFloat(4, dmg*2.3);}