Page 1 of 1

Žaidėjo ip priskirimas masyvui

Posted: 2014 Oct 12 21:52
by Trickas
Gal žinot, kaip padaryt, kad normaliai išsaugotų ip į masyvą?

Jei darau taip:
szAuth[client]=g_ip[client];

tuomet kompiliuojant meta error: error 006: must be assigned to an array

o jeigu kažką tokio:
szAuth[client]=get_user_ip(client,g_ip[client], 34, 1);

tuomet tiesiog į duombazę vietoj ip išsaugo kažkokį simbolį.

Re: Žaidėjo ip priskirimas masyvui

Posted: 2014 Oct 13 00:14
by psychical
Trickas wrote:Gal žinot, kaip padaryt, kad normaliai išsaugotų ip į masyvą?

Jei darau taip:
szAuth[client]=g_ip[client];

tuomet kompiliuojant meta error: error 006: must be assigned to an array

o jeigu kažką tokio:
szAuth[client]=get_user_ip(client,g_ip[client], 34, 1);

tuomet tiesiog į duombazę vietoj ip išsaugo kažkokį simbolį.

Code: Select all

new szAuth[33][33];get_user_ip(client, g_ip[client], 34, 1);

Re: Žaidėjo ip priskirimas masyvui

Posted: 2014 Oct 13 17:24
by Trickas

Code: Select all

     new szAuth[33][33];    new steamed[33];        if(saveas[client]==1){        szAuth[client]=get_user_ip(client, g_ip[client], 34, 1);        steamed[client]=0;    }    if(saveas[client]==2){        szAuth[client]=get_user_authid(client,g_authid[client], 34);        steamed[client]=1;    } 
Nesigauna vis tiek kažkas... Kodas atrodo taip dabar ir meta, kad 6, 10 eilutės error 033: array must be indexed (variable "szAuth")

Re: Žaidėjo ip priskirimas masyvui

Posted: 2014 Oct 13 17:29
by psychical
Image

Re: Žaidėjo ip priskirimas masyvui

Posted: 2014 Oct 13 17:44
by Trickas
Jau viskas gerai, dėkui. :D