Page 1 of 1
Žaidėjo ip priskirimas masyvui
Posted: 2014 Oct 12 21:52
by Trickas
Gal žinot, kaip padaryt, kad normaliai išsaugotų ip į masyvą?
Jei darau taip:
szAuth[client]=g_ip[client];
tuomet kompiliuojant meta error: error 006: must be assigned to an array
o jeigu kažką tokio:
szAuth[client]=get_user_ip(client,g_ip[client], 34, 1);
tuomet tiesiog į duombazę vietoj ip išsaugo kažkokį simbolį.
Re: Žaidėjo ip priskirimas masyvui
Posted: 2014 Oct 13 00:14
by psychical
Trickas wrote:Gal žinot, kaip padaryt, kad normaliai išsaugotų ip į masyvą?
Jei darau taip:
szAuth[client]=g_ip[client];
tuomet kompiliuojant meta error: error 006: must be assigned to an array
o jeigu kažką tokio:
szAuth[client]=get_user_ip(client,g_ip[client], 34, 1);
tuomet tiesiog į duombazę vietoj ip išsaugo kažkokį simbolį.
Code: Select all
new szAuth[33][33];get_user_ip(client, g_ip[client], 34, 1);
Re: Žaidėjo ip priskirimas masyvui
Posted: 2014 Oct 13 17:24
by Trickas
Code: Select all
new szAuth[33][33]; new steamed[33]; if(saveas[client]==1){ szAuth[client]=get_user_ip(client, g_ip[client], 34, 1); steamed[client]=0; } if(saveas[client]==2){ szAuth[client]=get_user_authid(client,g_authid[client], 34); steamed[client]=1; }
Nesigauna vis tiek kažkas... Kodas atrodo taip dabar ir meta, kad 6, 10 eilutės
error 033: array must be indexed (variable "szAuth")
Re: Žaidėjo ip priskirimas masyvui
Posted: 2014 Oct 13 17:29
by psychical
Re: Žaidėjo ip priskirimas masyvui
Posted: 2014 Oct 13 17:44
by Trickas
Jau viskas gerai, dėkui.
