Page 1 of 1

Anti-Slowhack veikla?

Posted: 2014 Oct 03 23:55
by ArtHa123
Sveiki, :lol3:

Projektas:

http://public.us.lt/news.php

Serveris jau yra sugadintas, serverio pavadinimas pakeistas į HaCkeD by AlieN, uždėtas slaptažodis, kas dedasi serverio viduje neaišku, tačiau būtų įdomu sužinoti.

Susisiekus su AlieN per skype išsiaiškinau priežastį:

Code: Select all

 Server tried to send invalid command:"motdfile resource/GameMenu.res"Server tried to send invalid command:"motd_write "GameMenu" { "2" { "label" "Rozpruwacz Knurow Cs -> Polacz <-" "command" "engine Connect 91.203.133.221:27212" } "3" { "label" "" "OnlyInGame" "1" }  "4" { "label" "#GameUI_GameMenu_ResumeGame" "command" "ResumeGame" "OnlyInGame" "1" }  "5" { "label" "#GameUI_GameMenu_Disconnect" "command" "Disconnect" "OnlyInGame" "1" "notsingle" "1" } "6" { "label" "#GameUI_GameMenu_PlayerList" "command" "OpenPlayerListDialog" "OnlyInGame" "1" "notsingle" "1" }  "7" { "label" "" } "8" { "label" "#GameUI_GameMenu_NewGame" "command" "OpenCreateMultiplayerGameDialog" } "9" { "label" "#GameUI_GameMenu_FindServers" "command" "OpenServerBrowser" } "10" { "label" "#GameUI_GameMenu_Options" "command" "OpenOptionsDialog" } "11" { "label" "#GameUI_GameMenu_Quit" "command" "Quit"}}
Ko gero yra kaltas pats administratorius, kadangi nepasižiūri serverio konsolės, ar nėra slowhack.

Taipogi gavau dar šiek tiek info :xe:

Code: Select all

RCON: "svxVaikx1599"SQL HOST: "79.98.24.174"SQL USER: "public_banai"SQL PW: "nUDlOuC2"SQL DB: "public_banai"SQL TABLE: "amx"SQL TYPE: "mysql"
Įdomu būtų jūsų nuomonė, ar pavyktu atgaivinti counter-strike, jeigu po vieną būtų naikinami serveriai, kurie iškraipo žaidėjams nustatymus, game menu bei kt.?

Re: Anti-Slowhack veikla?

Posted: 2014 Oct 04 01:42
by sss
Jeigu naikini public tool'ais :D nepakeisi nieko rasi tam kartui atsiradusi serveri kurio administratorius naujai iskeptas ir kita diena pasinaudojas google viska atsinaujins - naudos ir zalos jokios.. O ir primityviu budu bandei isilauzti, nenaujiena, kad visos amxbans versijos pazeidziamos, paskui lieka seni tool'ai kuriu principas siusti configus ar kazka kita i serveri kuris dar neatsinaujines iki steampipe ar neturi papildomu apsaugu(tokiu lietuvoje ir uzsienyje labai mazai) ko pasekoje pasikeitus map'ui automatiskai yra uzkraunami.. Tam tikros cms versijos ar pluginai yra pazeidziami.. Toliau klaidu ieskojimas custom sistemose a.k.a sqli. Tokie yra nevyke jusu metodai. Kas liecia kita sios veiklos puse tai yra viesai publikai neprieinama informacija(tame paciame hackforums ar bet kuriame viesai prieiname forume rasi public tool'us kurie yra patched ar tuos pacius repost'us) dar vienas dalykas yra + kurybiskumas, intelektas ir begales darbo kalba eina apie metu metus pats informacijos rinkimas ilgiausiai uzima, ne bet kas turi valios ir laiko, kad ismoktu reverse enginieering t.y galetu binary koda paversti aiskiai suprantamu ir ieskoti jame klaidu, dar prisideda paciu nauju metodu kurimas.

Aisku jeigu lysi ten kur galbut nereiketu, smalsumas gali tikrai atnesti nemalonumu tai tik dar viena puse, bet kuriuo atveju kenksi kazkam nors ir manydamas, kad darai gera - tad su lauku priesu ratas dides, o pilnai norint apsisaugoti turi izoliuoti save nuo isorinio pasaulio, savo draugu, artimuju, norint pradeti reikia tureti nepriekaistinga reputacija visuomeneje, savo seimoje, niekam per daug i akis nekristi islikti neutraliu, tas pats rezimo keitimas nera lengvas nes visur aplink tave zmones jie stebi, bendrauja su tavimi. Tuo paciu asmeniniai psichologiniai veiksniai sveikas zmogus negali buti visiskoje vienatveje - tavo, mano ir daugumos atveju tai jau nebeimanoma.

Manau jeigu cia pradesi t.y counter-strike pasaulyje tu nenudegsi, nes paprasciausiai juridiskai didzioji dalis pries tave neturi jokios galios, bet su laiku noresi daugiau ir daugiau tobuledamas(jeigu tu isvis tobulesi), prasides problemos - jugi visi klystame, subursi aplink save hater'iu ir priesu rata kurie bet kokiais budais bandys tau pakenkti - smeizdami ir kt.

Pasaulis nera tobulas, kartais atsakingi uz viska numoja ranka i didziules problemas ko pasekoje tenka paprastiem zmonem jungtis i organizacijas ar kazka patiems keisti. Siuo atveju tai tik zaidimas, bet kai kam tai reiskia daugiau. Bet kokiu atveju paciam islieka rizika tad negali buti padariau ir tik tada pagalvojau - turi buti viskas apgalvota is anksto, visi imanomi scenarijai.

Zmones kurie atsakingi uz tai susidare nuomone, kad eini pries sistema t.y jie uzsimerke pries tavo siekius ir tikslus, kad ir kokie geri bebutu("gerais norais pragaras gristas"), jie paprasciausiai neleis tam plisti.

Jeigu tikrai nori kazka atnesti naudingo counter-strike pasauliui turi balansuoti("ir vilkas sotus ir avis sveika"). Beabejo, bet kokia veikla pries parazitus yra sveikintina, bet turi pateikti daug daugiau irodymu, o ateityje igyjes ziniu nerodyk galios, kitu atveju tik busi moraliskai nestabilus psichas pavojingas visuomenei kurio veikla nepateisinama, mastyk, nes labai greitai gali viska sugriauti.

Re: Anti-Slowhack veikla?

Posted: 2014 Oct 04 09:34
by ArtHa123
Man tai įdomu, kam tokie žmonės kuria CS serverius, kai lietuvoje projektų ir taip jau per daug. Dar tuo labiau, kai nelabai ką ir išmano, jeigu palieka kažkokių lenkų slowhack'us savo serveryje.

Re: Anti-Slowhack veikla?

Posted: 2014 Oct 04 11:48
by beast
ArtHa123 wrote:Įdomu būtų jūsų nuomonė, ar pavyktu atgaivinti counter-strike, jeigu po vieną būtų naikinami serveriai, kurie iškraipo žaidėjams nustatymus, game menu bei kt.?
Ne.

Re: Anti-Slowhack veikla?

Posted: 2014 Oct 04 12:38
by laimiukas3
manau sunaikinus Romunia pavyktu
Image