
fragų rodymas
Forum rules
Šiame forume galite siūlyti idėjas ar prašyti jums reikalingų pluginų. Jei kas nors pradės jį kurti, tai pasirašys Jūsų sukurtoje temoje. Niekada nepykite, jei niekas neatsako į Jūsų prašymą. Gal tai tiesiog per sudėtinga, arba reikalauja per daug darbo.
Šiame forume galite siūlyti idėjas ar prašyti jums reikalingų pluginų. Jei kas nors pradės jį kurti, tai pasirašys Jūsų sukurtoje temoje. Niekada nepykite, jei niekas neatsako į Jūsų prašymą. Gal tai tiesiog per sudėtinga, arba reikalauja per daug darbo.
fragų rodymas
Ieškau tokio plugino, kur << pusėj rodo skaičiuką kiek žmonių nužudei per roundą. Kažkur esu tokį matęs. Ačiū 

Re: fragų rodymas
Tikriausiai šitas:
arba
arba
Code: Select all
#include < amxmodx >#include < amxmisc >#include < hamsandwich > #pragma semicolon 1 #define PLUGIN "Frag Counter"#define VERSION "1.0"#define AUTHOR "Blizzard" new g_iFrags[ 33 ]; // This Holds Players Kill Count public plugin_init( ) { register_plugin( PLUGIN, VERSION, AUTHOR ); RegisterHam( Ham_Spawn, "player", "CBase_PlayerPre_Spawn", 0 ); register_event( "DeathMsg", "Event_DeathMsg", "a" );} public client_putinserver( id ) { set_task( 0.9, "Frag_Hud", id, _, _, "b" ); // Sets The Loop Task For Hud} public CBase_PlayerPre_Spawn( id ) { arrayset( g_iFrags, 0, sizeof( g_iFrags ) ); // This Resets Players Frag Count To 0 Only For HUD Does Not Affect ScoreBoard} public Event_DeathMsg( ) { new iKiller = read_data( 1 ); new iVictim = read_data( 2 ); if( iVictim != iKiller ) { g_iFrags[ iKiller ]++; // This Adds +1 To A Persons Frag Count For HUD }} public Frag_Hud( id ) { set_hudmessage(255, 255, 255, 0.01, 0.18, 0, 0.0, 1.0, 0.0, 0.0, -1 ); show_hudmessage(id, "Round Stats:^nFrags %i", g_iFrags[ id ] );}
Code: Select all
#include <amxmodx> new g_hs[33] public plugin_init() { register_plugin("Frag Counter", "1.0", "RateX") register_message(get_user_msgid("DeathMsg"), "message_DeathMsg") set_task(1.0, "show_stat", _, _, _, "b")} public message_DeathMsg(msg_id, msg_dest, id){ static hshot, iAttacker, iVictim iAttacker = get_msg_arg_int(1) iVictim = get_msg_arg_int(2) hshot = get_msg_arg_int(3) if(!is_user_connected(iAttacker) || iAttacker == iVictim) return PLUGIN_CONTINUE if(hshot) { g_hs[iAttacker]++ } return PLUGIN_CONTINUE} public show_stat(){ new players[32], inum static id get_players(players,inum) for(new i;i<inum;i++) { id = players[i] if(!is_user_connected(id)) continue new g_kill g_kill = get_user_frags(id) set_hudmessage(0, 255, 0, 0.05, 0.30, 0, 2.0, 2.0) show_hudmessage(id, "Kill: %i(%i HS)", g_kill, g_hs[id]) }}
arba
Code: Select all
#include <amxmodx>#include <fakemeta>#include <hamsandwich> new sync,frags[33],blink[33],show_hfc[33],on,on_kill,fcolor,fmin,fmax,blink_cvar,blink_timepublic plugin_init() { register_plugin("HUD Frag Counter", "1.2", "<VeCo>") register_cvar("hfc_version","1.2",FCVAR_SERVER | FCVAR_SPONLY) on = register_cvar("hfc_on","1") on_kill = register_cvar("hfc_show_only_on_kill","0") blink_cvar = register_cvar("hfc_blink","1") blink_time = register_cvar("hfc_blink_time","2.0") fcolor = register_cvar("hfc_color","0 255 0") fmin = register_cvar("hfc_min_frags","3") fmax = register_cvar("hfc_max_frags","10") RegisterHam(Ham_Spawn,"player","event_spawn",1) register_forward(FM_PlayerPreThink,"player_think") register_event("DeathMsg","hook_death","a") sync = CreateHudSyncObj()} public event_spawn(id){ if(!get_pcvar_num(on) || !is_user_alive(id)) return frags[id] = 0} public player_think(id){ if(!get_pcvar_num(on) || !is_user_alive(id) || frags[id] < get_pcvar_num(fmin)) return new color[17],red[5],green[7],blue[5] get_pcvar_string(fcolor,color,16) parse(color,red,4,green,6,blue,4) if(!get_pcvar_num(on_kill)) { set_hudmessage(str_to_num(red), str_to_num(green), str_to_num(blue), -1.0, 0.45, blink[id], 6.0, 0.1,0.1,0.2,-1) ShowSyncHudMsg(id,sync,"%i",frags[id]) } else { if(show_hfc[id]) { set_hudmessage(str_to_num(red), str_to_num(green), str_to_num(blue), -1.0, 0.45, blink[id], 6.0, 0.1,0.1,0.2,-1) ShowSyncHudMsg(id,sync,"%i",frags[id]) } }} public hook_death(){ new killer = read_data(1) new victim = read_data(2) if(!get_pcvar_num(on) || get_user_userid(killer) == get_user_userid(victim)) return if(frags[killer] < get_pcvar_num(fmax)) frags[killer]++ if(get_pcvar_num(blink_cvar)) { blink[killer] = 1 set_task(get_pcvar_float(blink_time),"remove_blink",killer) } if(get_pcvar_num(on_kill)) { show_hfc[killer] = true set_task(get_pcvar_float(blink_time),"remove_hfc",killer) }} public remove_blink(id){ if(!is_user_connected(id)) return blink[id] = 0} public remove_hfc(id){ if(!is_user_connected(id)) return show_hfc[id] = false}
Re: fragų rodymas
Jei kalbi apie plugin'ą, kuris rodydavo skaičių ikonas (nuo 0 iki 9, kadangi didesnių nėra) dešinėj pusėj (kur bombos ikona būna), tai esu 100% įsitikinęs, kad jis vadinosi "Frag Counter", bet AlliedModuose jis dingęs kažkodėl.
EDIT: va.
EDIT2: Radau AlliedModuose (pagal paiešką nerado, nes temos pavadinime žodžiai nėra atskirti tarpais).
EDIT: va.
EDIT2: Radau AlliedModuose (pagal paiešką nerado, nes temos pavadinime žodžiai nėra atskirti tarpais).
Re: fragų rodymas
Ačiū, šito ieškojau.
- laimiukas3
- Moderatorius
- Posts: 4569
- Joined: 2012 Aug 03 01:12
- Skype: laimiukas3
- Location: Vilnius
- Contact:
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 4 guests