Page 1 of 1
meniu
Posted: 2014 Jun 19 23:33
by aurimasko
Code: Select all
public plugin_init(){ register_dictionary("asd.txt") new szOpcion[200] formatex(szOpcion, charsmax(szOpcion), "%L", LANG_PLAYER, "MENU_MAINMENU") iMainMenu = menu_create(szOpcion, "actionMainMenu") formatex(szOpcion, charsmax(szOpcion), "%L", LANG_PLAYER, "MENU_LOGIN") menu_additem(iMainMenu, szOpcion, "1") formatex(szOpcion, charsmax(szOpcion), "%L", LANG_PLAYER, "MENU_REG") menu_additem(iMainMenu, szOpcion, "2") formatex(szOpcion, charsmax(szOpcion), "%L", LANG_PLAYER, "ZVPMENU_ABIL") menu_additem(iMainMenu, szOpcion, "3") register_clcmd("say /asd", "cmd")} public cmd(id){ ShowGlobalMenu(id, iMainMenu)}
kodėl kuriant meniu tokiu būdu imama serverio kalba, o ne žaidėjo?
Re: meniu
Posted: 2014 Jun 20 11:17
by beast
Kiek žinau, LANG_PLAYER veikia tik su funkcijom, kurios išprintina kažką žaidėjui.
Re: meniu
Posted: 2014 Jun 20 11:24
by aurimasko
Na lyg ir taip, bet tada jei noriu kurti globalų meniu, tai galiu naudoti tik LANG_SERVER?
Re: meniu
Posted: 2014 Jun 20 14:13
by aaarnas
Kad LANG_PLAYER suveiktų, tai funkciją turi kviesti ne žaidėjui, o serveriui.
Pvz:
client_print(0
show_menu(0
Tam tikroms funkcijoms. Jos iteruoja per visus žaidėjus ir visiems parodo jų kalba.
Jei kvieti su konkrečiu id, tai formatuojant turi nurodyti žaidėjo id.
Tik man įdomu, kad dabar kalbos veiks steamams, kai užblokavo setinfo komandą. Negali serveris žaidėjams kalbos išsaugoti.
Re: meniu
Posted: 2014 Jun 20 14:35
by aurimasko
Aišku supratau.
O dėl steamų, tai kartais ne su
cl_filterstuffcmd galima reguliuoti ką užblokuoja, ką ne?
https://developer.valvesoftware.com/wik ... lowhacking
Re: meniu
Posted: 2014 Jun 20 15:36
by aaarnas
Tai parašyta ten, su kokiu nustatymu ką blokuoja.