Page 1 of 1

hud

Posted: 2014 Jun 18 18:58
by laimiukas3
Sveiki, gal kas galetu paiskinti kad butu 3 zinutes mirusiems vis skirtinga mestu
pwz
1
show_hudmessage(Killer, "po pirmos mirties ")
2
show_hudmessage(Killer, "po atnros mirties ")
3
show_hudmessage(Killer, "po trecios mirties ")
kad mirus vis skirtinga roditu :)

Code: Select all

#include <amxmodx> public plugin_init() register_event( "DeathMsg", "EventDeathMsg", "a" ); public EventDeathMsg(){    new Killer = read_data(1);        set_hudmessage(255, 0, 0, 0.29, 0.36, 0, 6.0, 12.0)    show_hudmessage(Killer, "HudText")}

Re: hud

Posted: 2014 Jun 18 19:04
by GhostMan
Nori, kad būtų žinučių ciklas 1,2,3,1,2... ar, kad žinutė būtų parenkama atsitiktinai?

Re: hud

Posted: 2014 Jun 18 21:04
by laimiukas3
GhostMan wrote:Nori, kad būtų žinučių ciklas 1,2,3,1,2... ar, kad žinutė būtų parenkama atsitiktinai?
ciklas 1,2,3,1,2

Re: hud

Posted: 2014 Jun 18 22:25
by GhostMan

Code: Select all

#include <amxmodx> new k[33]; public plugin_init() register_event( "DeathMsg", "EventDeathMsg", "a" ); public EventDeathMsg(){    new killer = read_data(1);        k[killer]++       set_hudmessage(255, 0, 0, 0.29, 0.36, 0, 6.0, 12.0)    switch(k[killer])    {        case 1: show_hudmessage(killer, "HudText1");        case 2: show_hudmessage(killer, "HudText2");        case 3:        {            show_hudmessage(killer, "HudText3");            k[killer] = 0;        }    }} public client_putintserver(id)    k[id] = 0;

Re: hud

Posted: 2014 Jun 18 22:48
by laimiukas3
kazka nusovus irgi parodo msg reiketu kad tik mirusiems ir spectate ir kaip padaryti kad zinute roditu ne pora sekundziu o visa laika kol mires busi

Code: Select all

#include <amxmodx>#include <dhudmessage> #define PLUGIN "Spectate Dhud"#define VERSION "0.1"#define AUTHOR "GhostMan"  new k[33]; public plugin_init() register_event( "DeathMsg", "EventDeathMsg", "a" ); public EventDeathMsg(){    new killer = read_data(1);       k[killer]++       set_dhudmessage( random_num(0, 255), random_num(0, 255), random_num(0, 255), -1.0, 0.78, 2, 6.0, 3.0, 0.1, 1.5, false )    switch(k[killer])    {        case 1: show_dhudmessage(killer, "zinute1");        case 2: show_dhudmessage(killer, "zinute2");        case 3:        {            show_dhudmessage(killer, "zinute3");            k[killer] = 0;        }    }} public client_putintserver(id)    k[id] = 0;

Re: hud

Posted: 2014 Jun 19 00:41
by psychical
Try your luck. Aišku, galima būtų logiškiau padaryti, kad suktūsi ciklas tik kai miršta, bet aš miegot einu, todėl dabar galiu pasiūlyt tik tokį variantą pabandyt :D

Code: Select all

#include <amxmodx>#include <hamsandwich> #define TASK_HUD 100#define MESSAGES_NUM 3 new iMessage[33], g_MsgSync; new const szMessages[MESSAGES_NUM][] = {    "Zinute pirma",    "Zinute antra",    "Zinute trecia"} public plugin_init(){    register_plugin("Kazkoks hud", "1.0.0", "Niekas");     RegisterHam(Ham_Killed, "player", "fw_killed");     g_MsgSync = CreateHudSyncObj();} public client_putinserver(id){    iMessage[id] = -1;    set_task(0.1, "task_hud", id+TASK_HUD);} public task_hud(id){    id -= TASK_HUD;     if(!is_user_connected(id) || is_user_alive(id) || iMessage[id] < 0) {        return;    }        set_hudmessage(255, 0, 0, 0.29, 0.36, 0, 6.0, 12.0);    ShowSyncHudMsg(id, g_MsgSync, "%s", szMessages[iMessage[id]]);} public fw_killed(victim, attacker, shoudgib){    if(!is_user_connected(attacker) && !is_user_connected(victim)) {        return HAM_IGNORED;    }        iMessage[victim] = random(MESSAGES_NUM);        return HAM_IGNORED;}

Re: hud

Posted: 2014 Jun 19 14:00
by laimiukas3
psychical nop nerodo isvis zinuciu :)
ir klausimelis jei tu pataisytum ar galima pakeisti is set_hudmessage(255, 0, 0, 0.29, 0.36, 0, 6.0, 12.0); i #include <dhudmessage> set_dhudmessage ?

Re: hud

Posted: 2014 Jun 19 21:35
by sss
nuclearint default round draw reikia pirmiausiai .__.

Re: hud

Posted: 2014 Jun 19 21:43
by psychical
laimiukas3 wrote:psychical nop nerodo isvis zinuciu :)
ir klausimelis jei tu pataisytum ar galima pakeisti is set_hudmessage(255, 0, 0, 0.29, 0.36, 0, 6.0, 12.0); i #include <dhudmessage> set_dhudmessage ?
Su dhud'o hudsync nemoku elgtis... Ir jei gerai pamenu jo nėra :D

P.S. Pataisysiu vėliau. Jei niekas kitas nespės. Dar pažiūrėk ar nėra error'ų.


sss,
ta prasme?

Re: hud

Posted: 2014 Jun 19 23:44
by laimiukas3
psychical wrote:
laimiukas3 wrote:psychical nop nerodo isvis zinuciu :)
ir klausimelis jei tu pataisytum ar galima pakeisti is set_hudmessage(255, 0, 0, 0.29, 0.36, 0, 6.0, 12.0); i #include <dhudmessage> set_dhudmessage ?
Su dhud'o hudsync nemoku elgtis... Ir jei gerai pamenu jo nėra :D

P.S. Pataisysiu vėliau. Jei niekas kitas nespės. Dar pažiūrėk ar nėra error'ų.


sss,
ta prasme?
erroru nera. o tai negalima kazkaip paprastai
padaryt ?:) kad vis skirtinga mestu cia man arnas padares cod viskas puikei bet db reike kad vis kitokia mestu msg.
ps padarau su dhud man veikia sitas

Code: Select all

#include <amxmodx> public plugin_init() register_event( "DeathMsg", "EventDeathMsg", "a" ); public EventDeathMsg(){    new Killer = read_data(1);       set_hudmessage(255, 0, 0, 0.29, 0.36, 0, 6.0, 12.0)    show_hudmessage(Killer, "HudText")}
psychical sueis ir paprastu hud kai turesi laiko ir jei turesi padaryk dekingas buciau :)