Tank help.
Posted: 2014 May 24 21:10
Sveiki,
Naudoju swarmas.sma (aišku jis nėra labai tvarkingas), tačiau man beliko viena klaida (labai tikiuosi). Mano klaida yra tank - kadangi testuoju 1x1 dažnai būna, kad esu tankas, tuomet padaro man ~1000k damage ir staiga vėl atsiranda HUD message, kad ir vėl tapau tanku (HP atsistato aišku).. Taigi, norėčiau padaryti, kad tank atsirastu vieną kartą per round'ą.
Už pagalbą + karma
Naudoju swarmas.sma (aišku jis nėra labai tvarkingas), tačiau man beliko viena klaida (labai tikiuosi). Mano klaida yra tank - kadangi testuoju 1x1 dažnai būna, kad esu tankas, tuomet padaro man ~1000k damage ir staiga vėl atsiranda HUD message, kad ir vėl tapau tanku (HP atsistato aišku).. Taigi, norėčiau padaryti, kad tank atsirastu vieną kartą per round'ą.
Code: Select all
tank_start = register_cvar("tank_start", "60")time_reborn = register_cvar("tank_reborn", "800")
Code: Select all
public LogEvent_RoundStart(id){ remove_task(REBORN_TANK) set_task(get_pcvar_float(tank_start), "global_tank") g_bFreezeTime = false;} public global_tank(iTaskID){ if (get_playersnum() < 1) return; g_SpawnTanks &= ~( 1 << ( ( iTaskID - REBORN_TANK ) & 31 ) ); static players[32], pnum get_players(players, pnum, "ae", "TERRORIST") if(pnum>0) random_t(players[ random(pnum) ])} public random_t(id){ if( iClass[id] == 9 && is_user_alive(id)) { remove_task(REBORN_TANK) //return PLUGIN_HANDLED } new Float: tank_health, Float:tank_gravity tank_health = get_pcvar_float(hp_tank) tank_gravity = get_pcvar_float(gr_tank) / 800 iClass[id] = 9; copy(player_model[id], charsmax( player_model[] ), tank_model) set_pev(id, pev_health, tank_health) set_pev(id, pev_gravity, tank_gravity) bacon_give_weapon(id, "weapon_knife") set_pev(id, pev_viewmodel2, zombie_hands) set_pev(id, pev_weaponmodel2, "") new currentmodel[32]; fm_get_user_model(id, currentmodel, sizeof currentmodel - 1); if(!equal(currentmodel, player_model[id])) { set_task(0.2, "Task_Model", id + TASKID_MODEL) } new cName[32]; get_user_name(id, cName, 31); set_hudmessage(255, 0, 0, -1.0, 0.29, 0, 6.0, 12.0); show_hudmessage(0, "%s now are TANK!", cName); }