Page 1 of 1

Sprint Sistema

Posted: 2014 May 21 21:32
by Ponaslala
Sveiki taigi esu naujokas , ir man reikia pagalbos su vienu pluginu prisegu ji apacioje
jo esme yra tokia jog zaidejas paspaudes klavisa gali begti keletas sekundziu greiciau tai veikai viskas ok
taciau kai baigiasi laikas vel gali kartoti iskarto nezinau kaip persidaryti kad reiktu tarkim palaukt kokias 5sek , ir dar toks dalykas
tuo metu kai begi leidzia saudyt be garso tai tokie dalykai
tiesa ieskau dar info bet nerandu gal nukreipsit kolegos noriu pasidaryt hud judanti tuo metu kai zmogus bega nezinau ar costum buna
bet kiek pamenu is senu laiku bent toks kaip bomba defusint tikrai buna :)

Code: Select all

#include <amxmodx>#include <fakemeta> static const PLUGIN[]  = "Speed"static const VERSION[] = "0.1"static const AUTHOR[]  = "aZT" #define SPRINT_SPEED    400.0#define DEFAULT_SPEED   250.0 new const g_SpeedLowSound[64] = "misc/sprint.wav" new bool:freezetimenew bool:cl_speed[33]new cl_weapon[33] new g_fCvarTimenew g_fCvarLowSpeed public plugin_init(){    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)     register_event("HLTV", "eNewRound", "a", "1=0", "2=0")    register_logevent("RoundStart", 2, "1=Round_Start")     register_event("CurWeapon", "event_weapon", "be", "1=1")    register_forward(FM_PlayerPreThink, "Fwd_PlayerPreThink")     register_concmd("+sprint", "ClientCommand_StartSprint")    register_concmd("-sprint", "ClientCommand_StopSprint")     g_fCvarTime = register_cvar("sprint_time", "3.0")    g_fCvarLowSpeed = register_cvar("sprint_low", "150.0")     server_cmd("sv_maxspeed 1000.0")} public plugin_precache()    precache_sound(g_SpeedLowSound) public eNewRound()    freezetime = true public RoundStart()    freezetime = false public event_weapon(Client){    static wpn; wpn = read_data(2)    static button; button = pev(Client, pev_button)     if (wpn != cl_weapon[Client])    {        if (cl_speed[Client] && !freezetime)        {            fm_set_user_maxspeed(Client, SPRINT_SPEED)             if (button & IN_ATTACK)            {                client_cmd(Client, "-attack")                client_cmd(Client, "unbind MOUSE1")            }        }    }} public Fwd_PlayerPreThink(Client){    if (cl_speed[Client] && !freezetime)        set_pev(Client, pev_viewmodel2, "")     /*else if (!cl_speed[Client])    {        static wpn, wname[32]        wpn = get_user_weapon(Client)        get_weaponname(wpn, wname, 31)         replace(wname, 31, "weapon_", "")        set_pev(Client, pev_viewmodel2, "models/v_%s.mdl", wname)    }*/} public ClientCommand_StartSprint(Client){    if (!freezetime)    {        cl_speed[Client] = true        fm_set_user_maxspeed(Client, SPRINT_SPEED)        client_cmd(Client, "unbind MOUSE1")         new Float:time; time = get_pcvar_float(g_fCvarTime)        set_task(time, "Stamina", Client)    }} public Stamina(Client){    if (cl_speed[Client] && !freezetime)    {        cl_speed[Client] = false         new Float:lower_speed        lower_speed = get_pcvar_float(g_fCvarLowSpeed)         fm_set_user_maxspeed(Client, lower_speed)        set_task(lower_speed, "ClientCommand_StartSprint", Client)         emit_sound(Client, CHAN_VOICE, g_SpeedLowSound, 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)    }} public ClientCommand_StopSprint(Client){    cl_speed[Client] = false     if (!freezetime)    {        fm_set_user_maxspeed(Client, DEFAULT_SPEED)        client_cmd(Client, "lastinv; wait; wait; lastinv")    }     client_cmd(Client, "bind ^"MOUSE1^" ^"+attack^"")} stock fm_set_user_maxspeed(index, Float:speed = -1.0){    engfunc(EngFunc_SetClientMaxspeed, index, speed)    set_pev(index, pev_maxspeed, speed)    return 1} 

Re: Sprint Sistema

Posted: 2014 May 22 12:42
by sss
ponaslala, sakykite kokius projektus turite?

Re: Sprint Sistema

Posted: 2014 May 22 13:39
by Ponaslala
sss wrote:ponaslala, sakykite kokius projektus turite?
Tamsta paslaptis :blahblah: :akiniai: ne to cia susirinkom aptarineti :hm:

Re: Sprint Sistema

Posted: 2014 May 23 10:30
by sss
Ponaslala wrote:
sss wrote:ponaslala, sakykite kokius projektus turite?
Tamsta paslaptis :blahblah: :akiniai: ne to cia susirinkom aptarineti :hm:

tamsta belekam nepadedam ;))

Re: Sprint Sistema

Posted: 2014 May 24 00:00
by Ponaslala
Kaip suprast belekam nepadedam juk visiem padet sukurtas sitas forumas ...

Re: Sprint Sistema

Posted: 2014 May 24 13:22
by InvIs2
Unbindint šaudymo mygtuką ir dar mouse1 neišeitis. Negana to, kad slowhack, tai dar ir apeiti galima. Šaudymą kitaip blokuok. Kadangi pagalbos forumas, ieškokis pats.

Dėl laiko - kurkis kintamąjį ir su true/false reikšmėm nustatinėk/tikrink ar gali bėgioti. Pasibaigus bėgimui nustatyk į false ir dėk taską, kuris uždėtų true.

Re: Sprint Sistema

Posted: 2014 May 24 18:07
by Ponaslala
InvIs2 wrote:Unbindint šaudymo mygtuką ir dar mouse1 neišeitis. Negana to, kad slowhack, tai dar ir apeiti galima. Šaudymą kitaip blokuok. Kadangi pagalbos forumas, ieškokis pats.

Dėl laiko - kurkis kintamąjį ir su true/false reikšmėm nustatinėk/tikrink ar gali bėgioti. Pasibaigus bėgimui nustatyk į false ir dėk taską, kuris uždėtų true.
Sitas senas pluginas tiesiog taip ir liko guleti pas mane kompe , o esme tame jog kaip suprantu dabar su steam servais slowhakingo nebeleidzia tai nezinau kaip perdaryt su tais bind , del saudymo maciau keletas fakemeta keletas ham pavyzdiu