Page 1 of 1

Gal kas padėtų kelis bugus ištaisyt :?

Posted: 2014 May 05 17:53
by demo
Sveiki taigi taisiau Umbrella swarm.sma ir radau du bugus kūrių niekaip nesugalvoju kaip ištaisyti :D

1. Pasidariau kad Tankas spawnintūsi tik kai teruose būna 3 žmonės ir tik po 60 sec bet jeigu tu greičiau nužudai terus negu per 60sec kad ir prasidės naujas raundas vis dar bus skaičiuojamas praito raundo tanko spawninimosi laikas ir praito raundo tankas atsispawnins kitame raunde :D o tame raunde dar ir tas kuris turėjo tankas atsispawnina :D
2. Prieš mirtį smoker jeigu tempė žmogų ir mires smoker laiko v raide žmogus bus tempiamos kol neprisikels smoker

Re: Gal kas padėtų kelis bugus ištaisyt :?

Posted: 2014 May 05 18:08
by aurimasko
1. remove_task(TASK_SPAWN) įdėk į HLTV event'ą (round pradžia). Na TASK_SPAWN gali būti ir kitoks, esmė, kad čia yra tanko spawno taskas :)

2. drag_end(victim) į Ham_Killed forwardą .

Na funkcijų pavadinimai gali būt ir kitokie, bet esmė ta pati.

Re: Gal kas padėtų kelis bugus ištaisyt :?

Posted: 2014 May 05 18:22
by demo

Code: Select all

public global_tank(iTaskID){         g_SpawnTanks &= ~( 1 << ( ( iTaskID - REBORN_TANK ) & 31 ) );     static players[32], pnum        get_players(players, pnum, "ae", "TERRORIST")        if(pnum>3)            random_t(players[ random(pnum) ])            }
pas mane global_tank ir dar kiek suprantu tas htlv tai

Code: Select all

register_event("HLTV", "event_new_round", "a", "1=0", "2=0")
jei taip tai pas mane keli tokie yra :?

O dėl Ham_killed neradau tokio bet radau

Code: Select all

register_forward(FM_ClientKill, "fw_Killing");
ir jame yra

Code: Select all

public fw_Killing(id){    if(!is_user_alive(id))        return FMRES_IGNORED;     return FMRES_SUPERCEDE;}
dar su smoker radau du tokius

Code: Select all

public drag_end_2(id){    remove_task(id - 850)        drag_end(id - 850)    } public drag_end(id) // drags end function{    if (gInfected[id] && iClass[id] == 3)     {        g_hooked[id] = 0        beam_remove(id)        remove_task(id)        remove_task(id + 850)            if (get_gametime() - g_lastHook[id] <= get_pcvar_float(cvar_cooldown) + 0.08) {            return           } else {           g_lastHook[id] = get_gametime()        }    }}
Va dar radau

Code: Select all

public logevent_roundstart(){    set_task(get_pcvar_float(tank_start), "global_tank")     g_bFreezeTime = false;}
Krc čia nelabai švarus sma :D reiks kada prisėst mėgint viską susitvarkyt :)

Re: Gal kas padėtų kelis bugus ištaisyt :?

Posted: 2014 May 05 18:42
by aurimasko
Mmmm nu bandyk į bet kurį iš HLTV įmesti:

remove_task(REBORN_TANK)

o dėl Ham_Killed, tai neradai kokio nors DeathMsg tada?

Re: Gal kas padėtų kelis bugus ištaisyt :?

Posted: 2014 May 05 18:54
by demo
radau tris eventus :D

Code: Select all

register_event("DeathMsg", "smoker_death", "a")

Code: Select all

    register_event("DeathMsg", "event_tankdeath", "a")

Code: Select all

        register_event("DeathMsg", "event_deathmsg3", "a")

Re: Gal kas padėtų kelis bugus ištaisyt :?

Posted: 2014 May 05 18:57
by aurimasko
Čia tas dauniškas sma :/

Parodyk smoker_death funkciją.

Re: Gal kas padėtų kelis bugus ištaisyt :?

Posted: 2014 May 05 19:11
by demo

Code: Select all

public smoker_death(id) // if smoker dies drag off{        if (gInfected[id] && iClass[id] == 3)         {            new id = read_data(2)                beam_remove(id)                if (g_hooked[id])                    drag_end(id)        }}
-- 2014 Geg 05 20:21 --
aurimasko wrote:Čia tas dauniškas sma :/

Parodyk smoker_death funkciją.
Ką tuo turi omenį ? :D swarmas.sma ? :D šeip čia vienintelis normalesnis sma umbrella swarm paplatinas :D susitvarkai ir gerai būna :D
duok savo skype jei gali

Re: Gal kas padėtų kelis bugus ištaisyt :?

Posted: 2014 May 05 19:37
by InvIs2
Nemoki elementarių dalykų tvarkyti, tai niekada nesusitvarkysi. Čia šiaip nuomonė.

Re: Gal kas padėtų kelis bugus ištaisyt :?

Posted: 2014 May 06 00:41
by sss
taigi viska debug'e beveik raso, o jei ir neraso pats testuoti su logais ar server print gali tam tikruose event'uose simuliuojant situacija