Page 1 of 1

saudymas

Posted: 2011 Apr 06 13:57
by aurimasko
Koks eventas iškviečiamas tada, kai žaidėjas pradeda šaudyti? Nes man reikia, kad jeigu žaidėjas pradeda šaudyti, jam atsitinka tam tikras dalykas.

Re: saudymas

Posted: 2011 Apr 06 14:51
by hleV
Čia toks eksperimentinis, galima ir patikimiau užregistruot su forward'ais, AlliedMod'uose reikia žiūrėt.

Code: Select all

new Weap[33];new Ammo[33]; public plugin_init()        register_event("CurWeapon", "EventCurWeapon", "be", "1=1");        public EventCurWeapon(id)               if (Weap[id] == (Weap[id] = read_data(2)) && Ammo[id] < (Ammo[id] = read_data(3)))           {                                     // Sumazejo kulku, reiskia issove        }

Re: saudymas

Posted: 2011 Apr 06 18:14
by newb
Galima taip

Code: Select all

RegisterHam(Ham_TraceAttack, "player", "player_attack")

Code: Select all

public player_attack(victim, attacker, Float:damage, Float:direction[3], tracehandle, damagebits)