spawn
Posted: 2011 Apr 05 21:59
Kaip padaryti, kad žaidėjų nerespawnintų vidurį raundo ir pasibaigus laikui, o tik pirmas 10 raundo sekundžių
Yra toks pdata offsetas m_iSpawnTimes (365), tik nebandžiau jo. Gal veiks:newb wrote:Blockint respawna tikriausei neiseis. Galima tik nuzudyt.
Code: Select all
#include <amxmodx>#include <fakemeta> #define m_iSpawnTimes 365 new bool:Respawn = true; public plugin_init() register_event("HLTV", "EventHLTV", "a", "1=0", "2=0"); public client_putinserver(id) if (!Respawn) set_pdata_int(id, m_iSpawnTimes, 1); public EventHLTV(){ Respawn = true; remove_task(1); set_task(10.0, "DisableRespawn", 1);} public DisableRespawn() Respawn = false;
Code: Select all
set_pdata_int(id, m_iRespawnTimes, 1)
Code: Select all
set_pdata_int(id, m_iSpawnTimes, 1)