Page 1 of 1

spawn

Posted: 2011 Apr 05 21:59
by aurimasko
Kaip padaryti, kad žaidėjų nerespawnintų vidurį raundo ir pasibaigus laikui, o tik pirmas 10 raundo sekundžių

Re: spawn

Posted: 2011 Apr 05 22:03
by newb
Blockint respawna tikriausei neiseis. Galima tik nuzudyt.

Re: spawn

Posted: 2011 Apr 05 22:17
by ShoX
Yra toks pluginas..
lygtai sitas.
http://forums.alliedmods.net/showthread.php?p=555349 :(

Re: spawn

Posted: 2011 Apr 05 22:24
by hleV
newb wrote:Blockint respawna tikriausei neiseis. Galima tik nuzudyt.
Yra toks pdata offsetas m_iSpawnTimes (365), tik nebandžiau jo. Gal veiks:

Code: Select all

#include <amxmodx>#include <fakemeta> #define m_iSpawnTimes 365 new bool:Respawn = true; public plugin_init()        register_event("HLTV", "EventHLTV", "a", "1=0", "2=0");        public client_putinserver(id)        if (!Respawn)                set_pdata_int(id, m_iSpawnTimes, 1);        public EventHLTV(){        Respawn = true;                remove_task(1);        set_task(10.0, "DisableRespawn", 1);} public DisableRespawn()        Respawn = false;
Arba aišku su Orpheu.

Re: spawn

Posted: 2011 Apr 06 10:44
by newb
Atrodo veikia.
Tik

Code: Select all

set_pdata_int(id, m_iRespawnTimes, 1)
>>

Code: Select all

set_pdata_int(id, m_iSpawnTimes, 1)