Tikrinimas kada iššovė
Posted: 2014 Jan 09 20:24
Kaip patikrinti ar žaidėjas iššovė kulką? Pagal idėją turi būti taip: tikrina jeigu kulką turi, tai jam prasideda task'as, kai iššauna, task'ą nutraukia. Bet kaip? task'as pvz.: set_task(1.0, "kazkas", id + taskid);
Code: Select all
public Ham_DeagleFire_Post(iEnt){ if (g_iCurrentGame != LR_S4S) { return; } new id = pev(iEnt, pev_owner); new iOpponentEnt; if (cs_get_weapon_ammo(iEnt) == 0) { if (id == g_iLastRequest[LR_PRISONER]) { iOpponentEnt = fm_find_ent_by_owner(-1, "weapon_deagle", g_iLastRequest[LR_GUARD]); if (pev_valid(iOpponentEnt)) { cs_set_weapon_ammo(iOpponentEnt, 1); } } else if (id == g_iLastRequest[LR_GUARD]) { iOpponentEnt = fm_find_ent_by_owner(-1, "weapon_deagle", g_iLastRequest[LR_PRISONER]); if (pev_valid(iOpponentEnt)) { cs_set_weapon_ammo(iOpponentEnt, 1); } } }}