Page 1 of 1

Tikrinimas kada iššovė

Posted: 2014 Jan 09 20:24
by Spag
Kaip patikrinti ar žaidėjas iššovė kulką? Pagal idėją turi būti taip: tikrina jeigu kulką turi, tai jam prasideda task'as, kai iššauna, task'ą nutraukia. Bet kaip? task'as pvz.: set_task(1.0, "kazkas", id + taskid);

Code: Select all

public Ham_DeagleFire_Post(iEnt){    if (g_iCurrentGame != LR_S4S)    {        return;    }        new id = pev(iEnt, pev_owner);    new iOpponentEnt;        if (cs_get_weapon_ammo(iEnt) == 0)    {        if (id == g_iLastRequest[LR_PRISONER])        {            iOpponentEnt = fm_find_ent_by_owner(-1, "weapon_deagle", g_iLastRequest[LR_GUARD]);                        if (pev_valid(iOpponentEnt))            {                cs_set_weapon_ammo(iOpponentEnt, 1);            }        }                else if (id == g_iLastRequest[LR_GUARD])        {                           iOpponentEnt = fm_find_ent_by_owner(-1, "weapon_deagle", g_iLastRequest[LR_PRISONER]);                        if (pev_valid(iOpponentEnt))            {                cs_set_weapon_ammo(iOpponentEnt, 1);            }        }    }}

Re: Tikrinimas kada iššovė

Posted: 2014 Jan 09 20:41
by hleV
Aš tai darydamas shot 4 shot CurWeapon metu tikrinau ar žaidėjo ginklo ammo = 0. O šiaip https://forums.alliedmods.net/showthread.php?t=54887.

Re: Tikrinimas kada iššovė

Posted: 2014 Jan 10 22:35
by Spag
Problema išspręsta, ačiū už idėją su curweapon.