Page 1 of 1

Išrinkti žaidėja

Posted: 2011 Apr 01 09:49
by zirualas
Taigi noriu paklausti kaip padaryti register_logevent("StartRound", 2, "1=Round_Start") funkcijoje, kad po freeze time išrinktu viena žaidėją ir perkeltu i T?

Re: Išrinkti žaidėja

Posted: 2011 Apr 02 11:41
by hleV
Ta prasme, kad vieną paliktų T, o kitus perkeltų į CT?

Code: Select all

#include <cstrike> public StartRound(){        new players[32], num;        get_players(players, num, "a");                if (!num)                return;                for (new i, id; i < num; i++)        {                id = players[i];                                if (cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T)                        cs_set_user_team(id, CS_TEAM_CT);        }                        cs_set_user_team(players[random(num)], CS_TEAM_T);}

Re: Išrinkti žaidėja

Posted: 2011 Apr 02 13:19
by zirualas
Aciu, dar vienas klausimas, kaip padaryti kad kai zmogs prisiconnectina iskart ji mestu i ct?

Code: Select all

public client_connect(id){cs_set_user_team(id, CS_TEAM_CT)}
neveikia toks bandymas..

Re: Išrinkti žaidėja

Posted: 2011 Apr 02 13:21
by xFrostas
mėgink ne connect, o putinserver

Re: Išrinkti žaidėja

Posted: 2011 Apr 02 15:28
by zirualas
Lempa kazkokia gaunas ;DD, zaidejas ateina i serva, ok ji permeta i ct iskart, bet poto ismeta don't send cese.

Re: Išrinkti žaidėja

Posted: 2011 Apr 02 17:49
by aaarnas

Code: Select all

/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx>#include <cstrike> #define PLUGIN "Plugin"#define VERSION "1.0"#define AUTHOR "aaarnas" #define TASK_TEAM 6654 public plugin_init() {    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)    register_message(get_user_msgid("ShowMenu"), "message_ShowMenu")    register_message(get_user_msgid("VGUIMenu"), "message_VGUIMenu")} public message_ShowMenu(iMsgid, iDest, id){    static sMenuCode[22];    get_msg_arg_string(4, sMenuCode, charsmax(sMenuCode));    if(equal(sMenuCode, "#Team_Select") || equal(sMenuCode, "#Team_Select_Spect"))    {        if(should_autojoin(id))        {            new iParam[1]            iParam[0] = iMsgid            set_task(0.1, "handle_join", id+TASK_TEAM, iParam, 1);            return PLUGIN_HANDLED;        }    }    return PLUGIN_CONTINUE;} public message_VGUIMenu(iMsgid, iDest, id){    if(get_msg_arg_int(1) != 2)    {        return PLUGIN_CONTINUE;    }        if(should_autojoin(id))    {        new iParam[1]        iParam[0] = iMsgid        set_task(0.1, "handle_join", id+TASK_TEAM, iParam, 1)        return PLUGIN_HANDLED;    }    return PLUGIN_CONTINUE;} stock bool:should_autojoin(id){    return (is_user_connected(id) && !(CS_TEAM_UNASSIGNED < cs_get_user_team(id) < CS_TEAM_SPECTATOR) && !task_exists(id+TASK_TEAM))} public handle_join(param[], id){    new iMsgid = param[0]    id-=TASK_TEAM    new iMsgBlock = get_msg_block(iMsgid)    set_msg_block(iMsgid, BLOCK_SET)        engclient_cmd(id, "jointeam", "2")    engclient_cmd(id, "joinclass", "5")        set_msg_block(iMsgid, iMsgBlock)}

Re: Išrinkti žaidėja

Posted: 2011 Apr 03 10:22
by zirualas
Ačiū arnai, dar klausimas. Kodėl kai permeta visus į ct ir vieną palieka t tai kodėl visų skin pasikeičia į ct o T į T, aš norių padaryti, kad pvz buvo žmogus teras ir ji permetė į CT, bet jo skin lieką Teroristo, kažką mėginau tokio:

Code: Select all

public StartRound(){        new players[32], num;        get_players(players, num, "a");               if (!num)                return;               for (new i, id; i < num; i++)        {                id = players[i];                               if (cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T)                        cs_set_user_team(id, CS_TEAM_CT, CS_DONTCHANGE);        }                       cs_set_user_team(players[random(num)], CS_TEAM_T);}

Re: Išrinkti žaidėja

Posted: 2011 Apr 03 11:51
by hleV
Tas CS_DONTCHANGE jau ant default'o būna. Neturėtų šiaip keistis modeliai.

Re: Išrinkti žaidėja

Posted: 2011 Apr 03 12:42
by zirualas
Jei nuimu vistiek pasikeičia modelis