Page 1 of 1
csdm mod
Posted: 2013 Nov 22 15:13
by Zajcas00
Sveiki, iškilo klausimas kaip iš csdm modo išimti vien respawn sistemukę? Nes tas modas valgo resursų nemažai. Nes dabar sudėjau viską ir guns išjungiau. Nesiūlykite paprasto respawn plugino, nes atėjęs žmogus į serverį yra DEAD būsenoje, reikia laukti kol pasibaigs round.
Re: csdm mod
Posted: 2013 Nov 22 15:36
by aaarnas
Valgo resursu? Kaip pastebėjai, kad jis valgo resursus?
Yra atskiri pluginai ir nustatymai. Kažkuris iš jų ten atlieka pagrindines funkcijas kaip respawn.
Re: csdm mod
Posted: 2013 Nov 22 15:42
by Zajcas00
Tai csdm modas valgo resursus juk, čia tau ne public. Kaip rasti kuris pluginas atlieka respawn funkciją?
Re: csdm mod
Posted: 2013 Nov 22 15:45
by aaarnas
Pagal resursus. Kaip tu įsivaizduoji jis valgo tuos resursus? Negali jis jų valgyti. Pluginas nereikšmingą kiekį "resursų" valgo.
Viena, tai csdm yra sukurtas dalinai ant modulio, kad padaro jį vienu iš optimaliausių modifikacijų.
Re: csdm mod
Posted: 2013 Nov 22 15:47
by Zajcas00
Sakai, kad csdm modas apkrauna vps tiek, kiek public?

Re: csdm mod
Posted: 2013 Nov 22 15:56
by aaarnas
Žiūrint kas yra public. Serveris be amxmodx? Tada taip
O public serverį leidi su amxmodx kuriame taip pat pilna pluginų. Mažiausiai 20 pluginų pastoviai veikia.
Csdm tėra dar viena eilė pluginų. Jei bijai jų, tai naudok vieną, tik prikėlimui, o ne visą modą (nors jis ir yra padarytas iš gabalų).
O vps'ui nusispjaut kiek tu ten pluginų pridėjęs. Jis turi rimtesnių darbų be pluginų.
Re: csdm mod
Posted: 2013 Nov 22 15:57
by Zajcas00
Na man reikia tik respawn išimti iš to csdm, nes dabar aš visą sudėjau ir guns išjungiau.
Re: csdm mod
Posted: 2013 Nov 22 18:03
by beast
Bandyk šitą hlev pluginą. Radau pas savęs scripting folderyje iš kažkokių senų laikų...
Code: Select all
#include <amxmodx>#include <cstrike>#include <fakemeta>#include <hamsandwich> #define RESPAWN_DELAY 1.0 new bool:g_RoundEnd; public plugin_init(){ register_plugin("Respawn", "1.1", "hleV"); register_event("TeamInfo", "TeamInfo", "a"); register_event("HLTV", "HLTV", "a", "1=0", "2=0"); register_logevent("RoundEnd", 2, "1=Round_End"); RegisterHam(Ham_Killed, "player", "Killed", 1); register_clcmd("jointeam", "ClCmd_ChangeTeam") register_clcmd("chooseteam", "ClCmd_ChangeTeam") } public client_disconnect(Client) remove_task(Client); public ClCmd_ChangeTeam(id){ new CsTeams: team ; team = cs_get_user_team(id) if(team == CS_TEAM_SPECTATOR || team == CS_TEAM_UNASSIGNED) set_pdata_int(id, 125, get_pdata_int(id, 125, 5) & ~(1<<8), 5)} public TeamInfo(){ new Client = read_data(1); new Team[2]; read_data(2, Team, 1); if (Team[0] != 'C' && Team[0] != 'T') return; set_task(RESPAWN_DELAY, "Respawn", Client);} public HLTV() g_RoundEnd = false; public RoundEnd() g_RoundEnd = true; public Killed(Client) set_task(RESPAWN_DELAY, "Respawn", Client); public Respawn(Client){ if (g_RoundEnd || is_user_alive(Client) || !(CS_TEAM_T <= cs_get_user_team(Client) <= CS_TEAM_CT)) return; ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, Client); if (!is_user_alive(Client)) set_task(RESPAWN_DELAY, "Respawn", Client);}
Re: csdm mod
Posted: 2013 Nov 23 10:47
by Zajcas00
Neveikia tas tavo respawn pluginas, reikia, kad būtų auto (be /respawn)
Re: csdm mod
Posted: 2013 Nov 23 15:22
by beast
Pluginas ne mano. Ir veikia kuo puikiausiai.