Page 1 of 1
knife tikrinimas
Posted: 2013 Oct 31 16:09
by Spag
Kaip taisyklingai patikrinti ar žaidėjo esamas ginklas rankose yra peilis?
Code: Select all
public Event_change_weapon(id){ static weapon, clip, bp weapon = get_user_weapon(id, clip, bp) if (weapon != CSW_KNIFE) return PLUGIN_CONTINUE
su read_data(2) netinka, nes nepakeičia, šitaip kaip parodžiau pavyzdyje - pakeičia, bet manau netaisyklingai... Prašau optimaliausio ir taisiklingo varijanto
Re: knife tikrinimas
Posted: 2013 Oct 31 16:20
by hleV
Kaip suprast nepakeičia?
Re: knife tikrinimas
Posted: 2013 Oct 31 16:47
by Spag
hleV wrote:Kaip suprast nepakeičia?
tiesiogine to žodio prasme nepakeičia. Tarkim yra taip:
Aš laikau peilį ir tada man turi pakeisti į mačetę, tai su read_data(2) man nepakeičia iškarto.. turiu pasimti kokį kitą ginklą ir tik tada man pakeičia kai vėl pasikeičiu į peilį.
O su mano varijantu tuo neteisingu kaip aš manau, pakeičia viską iškarto, tvarkingai.
Re: knife tikrinimas
Posted: 2013 Oct 31 17:47
by hleV
Spag wrote:hleV wrote:Kaip suprast nepakeičia?
tiesiogine to žodio prasme nepakeičia.
Ko nepakeičia? (Dabar jau supratau, tik atkreipiu dėmesį jog visiškai nepaaiškinai, ką darai.)
Šiaip turėtų veikt su
read_data(), nebent kažkas pasikeitė CS'e arba pats kažką netaip darai (nematau kaip hook'ini CurWeapon ir kaip keiti modelį).
Re: knife tikrinimas
Posted: 2013 Oct 31 18:12
by Spag
su read_data() rašo, jog trūksta argumento... Nemanau kad jis išvis čia tinka..
Re: knife tikrinimas
Posted: 2013 Oct 31 21:23
by hleV
... Aš tau nepateikiau jokio kodo, tik funkcijos pavadinimą.
Re: knife tikrinimas
Posted: 2013 Oct 31 22:47
by sss