Page 1 of 2

Dėl script kodu.Čia keleta ju yra visi dėl JailBreak

Posted: 2013 Oct 25 23:48
by kila
1) Čia reikėtu kad neitu imti ginklu nuo žemės ir neitu išmesti ginklu.Kurie yra reikalingi per lrError meta ka saket darit.Nezinau viska lig ir geraij ivedu

Code: Select all

LR_Knife( id ){new szMapName[ 32 ], iCTOrigin[ 3 ], iTOrigin[ 3 ]; give_item( id, "weapon_knife" ); get_mapname( szMapName, charsmax( szMapName ) ); if( equali( szMapName, "some1s_jailbreak" ) ){    iCTOrigin = { -759, 1047, 100 };    iTOrigin = { -585, 867, 100 };        if( id == g_iLastRequest[ LR_PRISONER ] )        set_user_origin( id, iTOrigin );                else            set_user_origin( id, iCTOrigin );    }}
2) O čia butu gerai kad padaritumete kad duotu daug he granatu.Nu uždekit pvz:20 Nu kad matičiau kiek ten yra :)Susitvarkiau

Code: Select all

LR_NadeToss( id ){give_item( id, "weapon_knife" );give_item( id, "weapon_smokegrenade" );ColorChat( id, NORMAL, "%s Neisnaudokite granatos kuri yra skirta metimui i toli!", g_szPrefix );} 

3) Toliau čia jb dienu pluginas.Kaip padariti kad kai lieka vienas kalinys baiktusi diena?Kai baigesi laikas pradinksta galios ir ginklai.Bet man reikia kad kai vienas kalynis palieka dinktu irgi viskas ir ct duotu ginklus.Dėl šito labai prašau padėkit :(

4) Kaip padariti kad neitu isitraukti ginklo.Nu pasiemi ginkla nuo žemės ir negali isitraukti jo.Gali naudoti tik ta ginkla kuri nurodžiau.Sakičiau čia kaip pirmas postas.Tai Padėkit dėl 1) numerio

5) Kaip pridėti greiti?Nu pvz:noriu padariti greičio diena tai tipo vietoj kur yra sv_gravyti 500 padariti sv_speed 500?Pagal mane taip ir turi buti.Kai pabandisiu paregaduosiu sita pranesima jei neiseis

6) Galite padariti kad butu pasirinkimas tarp šio meniu toks:1.Visiems zaidejams - Tai duotu visiems terroristams zalia glow 2.Pasirinkti zaideja-tai atskira žaidėja reiktu pasirinkti ir rašytu žinute i chata:Priziuretojas KAS_TOKS% dave free diena TAM_IR_TAM%.Ir galėtu naudoti tik Priziuretojai(CT)
Virsui pavadinimas: Laisvadienio meniuBandžiau bet kaškokia pieva gaunas.....Padėkit

Code: Select all

#include <amxmodx> #include <cstrike> #include <fun> #include <hamsandwich>  public plugin_init() {     register_plugin("JailBreak Glow Menu", "1.1", "izzle")     register_clcmd( "say /glow","JBGlowMenu");     register_clcmd( "say_team /glow","JBGlowMenu");         RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fw_PlayerSpawn_Post", 1) }  public fw_PlayerSpawn_Post(id) {     set_user_rendering(id)    }  public JBGlowMenu(id) {     if (cs_get_user_team(id) != CS_TEAM_CT || !is_user_alive(id))     {          return PLUGIN_HANDLED;     }     new menu = menu_create("\rJB Glow Menu:", "sub_menu");         new players[32], pnum, tempid;     new szName[32], szTempid[10];         get_players(players, pnum, "a");         for( new i; i<pnum; i++ )     {         tempid = players[i];                 if (cs_get_user_team(tempid) != CS_TEAM_T)         {             continue;         }                 get_user_name(tempid, szName, 31);         num_to_str(tempid, szTempid, 9);         menu_additem(menu, szName, szTempid, 0);     }         menu_display(id, menu);     return PLUGIN_HANDLED; }  public sub_menu(id, menu, item) {     if( item == MENU_EXIT )     {         menu_destroy(menu);         return PLUGIN_HANDLED;     }         new data[6], iName[64];     new access, callback;     menu_item_getinfo(menu, item, access, data,5, iName, 63, callback);         new tempid = str_to_num(data);     new szName[32], szName2[32];     get_user_name(id, szName, 31);     get_user_name(tempid, szName2, 31);     set_user_rendering(tempid, kRenderFxGlowShell, 255, 140, 0, kRenderNormal, 20)     set_hudmessage(0, 255, 0)     show_hudmessage(0, "[JBGM] %s gave a freeday to %s^n and is now glowing!", szName, szName2);         menu_destroy(menu);     return PLUGIN_HANDLED; }  /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE*{\\ rtf1\\ ansi\\ ansicpg1252\\ deff0\\ deflang1033{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ f0\\ fs16 \n\\ par }*/ 
7) Koki faila regeduoti dėl amxmodmeniu keitimo?Reiketu tik failo pavadinimo :) Butu gerai kad pasakitumete :)

Tam kartui tiek :) Ačiu kad padedate :)
Pagal mane daug kam pravers šitas :)

Jeigu nesunku aišku.Kiek galite tiek padėkite :help: :help:

Re: Dėl script kodu.Čia keleta.Padėkit.

Posted: 2013 Oct 26 00:06
by psychical
Kažkada pats ieškojau ir ištikrųjų radau labai gerą dalyką dėl to, kad neleistų paimti ginklų nuo žemės:

Code: Select all

RegisterHam(Ham_AddPlayerItem, "player", "CBasePlayer_AddPlayerItem")

Code: Select all

public CBasePlayer_AddPlayerItem(id, iWeapon) {    if(ExecuteHam(Ham_Item_GetWeaponPtr, iWeapon) != iWeapon || cs_get_weapon_id(iWeapon) == CSW_KNIFE)        return HAM_IGNORED;     entity_set_int(iWeapon, EV_INT_flags, entity_get_int(iWeapon, EV_INT_flags) | FL_KILLME);    SetHamReturnInteger(0);    return HAM_SUPERCEDE;}

Re: Dėl script kodu.Čia keleta.Padėkit.

Posted: 2013 Oct 26 00:11
by aaarnas
psychical wrote:Kažkada pats ieškojau ir ištikrųjų radau labai gerą dalyką dėl to, kad neleistų paimti ginklų nuo žemės:

Code: Select all

RegisterHam(Ham_AddPlayerItem, "player", "CBasePlayer_AddPlayerItem")

Code: Select all

public CBasePlayer_AddPlayerItem(id, iWeapon) {    if(ExecuteHam(Ham_Item_GetWeaponPtr, iWeapon) != iWeapon || cs_get_weapon_id(iWeapon) == CSW_KNIFE)        return HAM_IGNORED;     entity_set_int(iWeapon, EV_INT_flags, entity_get_int(iWeapon, EV_INT_flags) | FL_KILLME);    SetHamReturnInteger(0);    return HAM_SUPERCEDE;}
Šitas kartais neužblokuos ginklo davimo apskritai? Nes čia kalba apie žemę eina.

Re: Dėl script kodu.Čia keleta.Padėkit.

Posted: 2013 Oct 26 00:14
by psychical
aaarnas wrote:
psychical wrote:Kažkada pats ieškojau ir ištikrųjų radau labai gerą dalyką dėl to, kad neleistų paimti ginklų nuo žemės:

Code: Select all

RegisterHam(Ham_AddPlayerItem, "player", "CBasePlayer_AddPlayerItem")

Code: Select all

public CBasePlayer_AddPlayerItem(id, iWeapon) {    if(ExecuteHam(Ham_Item_GetWeaponPtr, iWeapon) != iWeapon || cs_get_weapon_id(iWeapon) == CSW_KNIFE)        return HAM_IGNORED;     entity_set_int(iWeapon, EV_INT_flags, entity_get_int(iWeapon, EV_INT_flags) | FL_KILLME);    SetHamReturnInteger(0);    return HAM_SUPERCEDE;}
Šitas kartais neužblokuos ginklo davimo apskritai? Nes čia kalba apie žemę eina.
Good point, taip jis užblokuoja viso ginklo davimą iš bet kur, ne tiap parašiau. Šiuo atveju, į rankas galima bus paimti TIK knife

Re: Dėl script kodu.Čia keleta ju yra visi dėl JailBreak

Posted: 2013 Oct 26 00:17
by kila
Tai aš ten pakeisiu ta kur yra knife i deagle ir galesi tureti tik deagle?

Code: Select all

public CBasePlayer_AddPlayerItem(id, iWeapon) {    if(ExecuteHam(Ham_Item_GetWeaponPtr, iWeapon) != iWeapon || cs_get_weapon_id(iWeapon) == CSW_DEAGLE)        return HAM_IGNORED;     entity_set_int(iWeapon, EV_INT_flags, entity_get_int(iWeapon, EV_INT_flags) | FL_KILLME);    SetHamReturnInteger(0);    return HAM_SUPERCEDE;}
Ir dar prirašisiu ten i tapati plugin šitaip

Code: Select all

public CBasePlayer_AddPlayerItem2(id, iWeapon){    if(ExecuteHam(Ham_Item_GetWeaponPtr, iWeapon) != iWeapon || cs_get_weapon_id(iWeapon) == CSW_KNIFE)        return HAM_IGNORED;     entity_set_int(iWeapon, EV_INT_flags, entity_get_int(iWeapon, EV_INT_flags) | FL_KILLME);    SetHamReturnInteger(0);    return HAM_SUPERCEDE;}
Čia nebus klaidos kad public CBasePlayer_AddPlayerItem2(id, iWeapon)
tada komanda bus su 2 ane?

Re: Dėl script kodu.Čia keleta ju yra visi dėl JailBreak

Posted: 2013 Oct 26 00:34
by psychical
Čia yra "event'as" kuris turi būti registruotas plugin_init(), o norint, kad veiktų tik per tam tikra LR kovą, turi būti sukurtas kintamasis kuriuo jis vadovautūsi blokuodamas ginklų gavimą.

Re: Dėl script kodu.Čia keleta ju yra visi dėl JailBreak

Posted: 2013 Oct 26 16:13
by kila
O kaip dėl kitu, kur reikia man padeti.Išeitu?

Ir dar sitoij eilutei

Code: Select all

  entity_set_int(iWeapon, EV_INT_flags, entity_get_int(iWeapon, EV_INT_flags) | FL_KILLME);
Blogas

Code: Select all

entity_get_int

Re: Dėl script kodu.Čia keleta.Padėkit.

Posted: 2013 Oct 27 21:07
by Spag
psychical wrote:
aaarnas wrote:
psychical wrote:Kažkada pats ieškojau ir ištikrųjų radau labai gerą dalyką dėl to, kad neleistų paimti ginklų nuo žemės:

Code: Select all

RegisterHam(Ham_AddPlayerItem, "player", "CBasePlayer_AddPlayerItem")

Code: Select all

public CBasePlayer_AddPlayerItem(id, iWeapon) {    if(ExecuteHam(Ham_Item_GetWeaponPtr, iWeapon) != iWeapon || cs_get_weapon_id(iWeapon) == CSW_KNIFE)        return HAM_IGNORED;     entity_set_int(iWeapon, EV_INT_flags, entity_get_int(iWeapon, EV_INT_flags) | FL_KILLME);    SetHamReturnInteger(0);    return HAM_SUPERCEDE;}
Šitas kartais neužblokuos ginklo davimo apskritai? Nes čia kalba apie žemę eina.
Good point, taip jis užblokuoja viso ginklo davimą iš bet kur, ne tiap parašiau. Šiuo atveju, į rankas galima bus paimti TIK knife

ok, man šito kodo reikia, kad žaidėjui duotų tik knife roundo pradžioje, o visus kitus davimus blokuotų (strip... netinka). Kaip tai padaryti su šiuo kodu?

Re: Dėl script kodu.Čia keleta.Padėkit.

Posted: 2013 Oct 28 16:51
by psychical
Spag wrote:ok, man šito kodo reikia, kad žaidėjui duotų tik knife roundo pradžioje, o visus kitus davimus blokuotų (strip... netinka). Kaip tai padaryti su šiuo kodu?
Tai jis tik "knife" ir leis turėt. Kodas kurį daviau, blokuoja visus kitus ginklus išskyrus knife (šiuo atveju). Ta prasme, kad jis ne tai, kad "stripins" kitus gun, o jie tiesiog net neatsiras rankose. Bet jei tu jį norėsi nutraukti (tarkim roundo viduryje), tai būtinas kintamasis, kurį tu keisi, kad tas kodas veiktų/neveiktų.

-- 2013 Spa 28 16:52 --
kila wrote:O kaip dėl kitu, kur reikia man padeti.Išeitu?

Ir dar sitoij eilutei

Code: Select all

  entity_set_int(iWeapon, EV_INT_flags, entity_get_int(iWeapon, EV_INT_flags) | FL_KILLME);
Blogas

Code: Select all

entity_get_int

Code: Select all

#include <engine>
man rodos :s

Re: Dėl script kodu.Čia keleta.Padėkit.

Posted: 2013 Oct 28 17:04
by Spag
psychical wrote:
Spag wrote:ok, man šito kodo reikia, kad žaidėjui duotų tik knife roundo pradžioje, o visus kitus davimus blokuotų (strip... netinka). Kaip tai padaryti su šiuo kodu?
Tai jis tik "knife" ir leis turėt. Kodas kurį daviau, blokuoja visus kitus ginklus išskyrus knife (šiuo atveju). Ta prasme, kad jis ne tai, kad "stripins" kitus gun, o jie tiesiog net neatsiras rankose. Bet jei tu jį norėsi nutraukti (tarkim roundo viduryje), tai būtinas kintamasis, kurį tu keisi, kad tas kodas veiktų/neveiktų.

-- 2013 Spa 28 16:52 --
kila wrote:O kaip dėl kitu, kur reikia man padeti.Išeitu?

Ir dar sitoij eilutei

Code: Select all

  entity_set_int(iWeapon, EV_INT_flags, entity_get_int(iWeapon, EV_INT_flags) | FL_KILLME);
Blogas

Code: Select all

entity_get_int

Code: Select all

#include <engine>
man rodos :s

be tai kaip padryti tuomet kad tik round pradžioje, tame momente suveiktų tas kodas ir paskui galėtai ką nori gauti, čia kintamasis nepadės true ar false..