Keli amxx klausimai
Posted: 2011 Mar 25 10:08
Sveiki, čia truputi "skriptinau" ir kilo problemų, turiu kelis klausimus.
1. cs_get_user_team ar get_user_team?
Kuom jie skiriasi? Aš visur naudoju cs_get_user_team(id, CS_TEAM_CT); ir nežinau ar tai geriau ar blogiau už get_user_team...
2. set_task
Padariau "Ham_Spawn" ir ten duoda pavyzdžiui ginklą, granatų arba dar ką nors, ar būtina daryti su set_task, kad duotų, ar galima tiesiogiai give_item?
Mano kodas yra toks:
Ar geriau daryti šitaip:
Kuris kodas labiau "optimizuotas"?
Aš tiesiog pagalvojau, kam kurti tų 10 "new weapon1_active[33]", jei galima su vienu, tiesiog jį setinti pagal numerį.
1. cs_get_user_team ar get_user_team?
Kuom jie skiriasi? Aš visur naudoju cs_get_user_team(id, CS_TEAM_CT); ir nežinau ar tai geriau ar blogiau už get_user_team...
2. set_task
Padariau "Ham_Spawn" ir ten duoda pavyzdžiui ginklą, granatų arba dar ką nors, ar būtina daryti su set_task, kad duotų, ar galima tiesiogiai give_item?
Mano kodas yra toks:
Code: Select all
public PlayerSpawn(id){if(user_has_weapon(id, CSW_C4) && cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T) {engclient_cmd(id,"drop", "weapon_c4");}strip_user_weapons(id); if(weapon[id] == 0) {//nieko} else if (weapon[id] == 1) {give_item(id, "weapon_deagle")} else if (weapon[id] == 2) {give_item(id, "weapon_glock18")}}
Code: Select all
public PlayerSpawn(id){if(user_has_weapon(id, CSW_C4) && cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T) {engclient_cmd(id,"drop", "weapon_c4");}strip_user_weapons(id); weapon1_active[id] = 0;weapon2_active[id] = 0; if(weapon1_mode[id] == 1) {weapon1_active = 1;set_task(1.0, "weapon1", id);} else if(weapon2_mode[id] == 1) {weapon2_active = 1;set_task(1.0, "weapon2", id);}}
Kuris kodas labiau "optimizuotas"?
Aš tiesiog pagalvojau, kam kurti tų 10 "new weapon1_active[33]", jei galima su vienu, tiesiog jį setinti pagal numerį.