Page 1 of 1
Scripto kodas
Posted: 2013 Sep 19 09:55
by meego
Code: Select all
public fw_player_killed(victim, attacker, shouldgib){ if(get_user_team(attacker) == 1) { if(get_user_flags(FLAG)) { gKillerPoints[ attacker ] +=2 * get_pcvar_num(gKillerPointsCvar); client_print(0,print_chat,"[JB] Vip 2x+3 jbpack "); if(get_pdata_int(victim, 75) == HIT_HEAD) { gKillerPoints[ attacker ] += 2 * get_pcvar_num(killhs); client_print(0,print_chat,"[JB] Vip 2x+4 jbpack Headshot"); } } else { gKillerPoints[ attacker ] += get_pcvar_num(gKillerPointsCvar); client_print(0,print_chat,"[JB] 2 Jbpack "); if(get_pdata_int(victim, 75) == HIT_HEAD) { gKillerPoints[ attacker ] += get_pcvar_num(killhs); client_print(0,print_chat,"[JB]2x daugiau Jbpack Headshot"); } } } }
// meginau pats pasidaryti: man reikiai kad uz hs duotu 2x daugiau tasku, uz paprasta suvi 2, jai vipas uz suvi 2x+3 arba hs 2x+4
Re: Scripto kodas
Posted: 2013 Sep 19 13:49
by xFrostas
o su deathmsg event nebūtų paprasčiau?
Re: Scripto kodas
Posted: 2013 Sep 20 19:11
by sss
hmm, labai neoptimalus kodas, pcvar uzklausa iskvieciama kiekviena karta kai kazkas kazka nuzudo, patariu uzcache'int tai plugin_cfg event'e
Re: Scripto kodas
Posted: 2013 Sep 21 13:27
by GhostMan
sss wrote:hmm, labai neoptimalus kodas, pcvar uzklausa iskvieciama kiekviena karta kai kazkas kazka nuzudo, patariu uzcache'int tai plugin_cfg event'e
gali pavizdį duoti kaip tai turėtų atrodyti?
Re: Scripto kodas
Posted: 2013 Sep 21 22:16
by aaarnas
sss wrote:hmm, labai neoptimalus kodas, pcvar uzklausa iskvieciama kiekviena karta kai kazkas kazka nuzudo, patariu uzcache'int tai plugin_cfg event'e
get_user_flags irgi kviečia kiekvieną kartą. Kodėl ir jo neužchach'inus?
Team irgi galima junk kintamąjame laikyti.
O dabar aš jei norėsiu pakeisti cvar reikšmę, tai turėsiu perkrauti map.
Nereikia visko perdėtai optimizuoti...