Page 1 of 1

Scripto kodas

Posted: 2013 Sep 19 09:55
by meego

Code: Select all

 public fw_player_killed(victim, attacker, shouldgib){  if(get_user_team(attacker) == 1)    {        if(get_user_flags(FLAG))    {         gKillerPoints[ attacker ] +=2 * get_pcvar_num(gKillerPointsCvar);        client_print(0,print_chat,"[JB] Vip 2x+3 jbpack ");        if(get_pdata_int(victim, 75) == HIT_HEAD)        {            gKillerPoints[ attacker ] += 2 * get_pcvar_num(killhs);            client_print(0,print_chat,"[JB] Vip 2x+4 jbpack Headshot");                    }    }             else    {         gKillerPoints[ attacker ] += get_pcvar_num(gKillerPointsCvar);        client_print(0,print_chat,"[JB] 2 Jbpack ");         if(get_pdata_int(victim, 75) == HIT_HEAD)        {            gKillerPoints[ attacker ] += get_pcvar_num(killhs);            client_print(0,print_chat,"[JB]2x daugiau Jbpack Headshot");        }    }    }          } 
// meginau pats pasidaryti: man reikiai kad uz hs duotu 2x daugiau tasku, uz paprasta suvi 2, jai vipas uz suvi 2x+3 arba hs 2x+4

Re: Scripto kodas

Posted: 2013 Sep 19 13:49
by xFrostas
o su deathmsg event nebūtų paprasčiau?

Re: Scripto kodas

Posted: 2013 Sep 20 19:11
by sss
hmm, labai neoptimalus kodas, pcvar uzklausa iskvieciama kiekviena karta kai kazkas kazka nuzudo, patariu uzcache'int tai plugin_cfg event'e

Re: Scripto kodas

Posted: 2013 Sep 21 13:27
by GhostMan
sss wrote:hmm, labai neoptimalus kodas, pcvar uzklausa iskvieciama kiekviena karta kai kazkas kazka nuzudo, patariu uzcache'int tai plugin_cfg event'e
gali pavizdį duoti kaip tai turėtų atrodyti?

Re: Scripto kodas

Posted: 2013 Sep 21 22:16
by aaarnas
sss wrote:hmm, labai neoptimalus kodas, pcvar uzklausa iskvieciama kiekviena karta kai kazkas kazka nuzudo, patariu uzcache'int tai plugin_cfg event'e
get_user_flags irgi kviečia kiekvieną kartą. Kodėl ir jo neužchach'inus?
Team irgi galima junk kintamąjame laikyti.

O dabar aš jei norėsiu pakeisti cvar reikšmę, tai turėsiu perkrauti map.
Nereikia visko perdėtai optimizuoti...