Page 1 of 1

žaidėjo flag'ai client_connect

Posted: 2013 Aug 29 16:19
by GhostMan
Ar client_connect galima gaut žaidėjo flagus? Ar tokiu metu dar nėra jam jie priskirti?

Code: Select all

public client_connect(id){    if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)    {        //kažką darom    }}

Re: žaidėjo flag'ai client_connect

Posted: 2013 Aug 29 16:38
by psychical

Code: Select all

/* Called on client connection. */forward client_connect(id); /* Called when client gets valid STEAM id (usually* between client_connect() and client_putinserver()). */forward client_authorized(id); /* Called when client is entering to a game. */forward client_putinserver(id);
Jei gerai suprantu

Code: Select all

client_putinserver(id)
yra kviečiamas vėliausiai, todėl manyčiau jame turėtum tikrinti.

Re: žaidėjo flag'ai client_connect

Posted: 2013 Aug 29 17:22
by xFrostas
Man rodos priskiriami jungimosi metu.

Re: žaidėjo flag'ai client_connect

Posted: 2013 Aug 29 18:48
by psychical
xFrostas wrote:Man rodos priskiriami jungimosi metu.
Beveik visos sistemos privilegijas priskiria čia->

Code: Select all

public client_authorized(id)public client_putinserver(id)

Re: žaidėjo flag'ai client_connect

Posted: 2013 Aug 29 21:50
by aaarnas
Gali ir šiame forwarde. Jei paprasta sistema, kuri iš karto būna užkrovusi visas privilegijas. Visos pagrinde taip ir dirba.