Page 1 of 1
burst/silent
Posted: 2013 Aug 22 11:43
by MPD
Norėčiau sužinoti, kaip padaryti, kad ginklas, kurio šiuo metu žaidėjas neturi rankoje, būtų nustatytas į burst ar silent taip pat ir sužinoti, ar ginklas, kurio šiuo metu nelaiko rankoje, yra nustatytas ant burst ar silent.
Re: burst/silent
Posted: 2013 Aug 22 12:35
by aaarnas
Reiks ginklo ent id gauti.
Tada:
cs_get_weapon_burst(index)
cs_get_weapon_silen(index)
Dar rodos yra ir ginklų offsets, kuriuos galima tikrinti.
Re: burst/silent
Posted: 2013 Aug 22 18:16
by MPD
Code: Select all
Descriptioncs_get_weapon_burst - Returns 1 if the player's weapon is in burst mode, 0 otherwise. Syntaxcs_get_weapon_burst ( index ) TypeNative Notesindex is a player index from 1 to 32.
Ar šiuo atveju gali index būti ne tik žaidėjo id? O su offsetais nelabai susigaudau dar, tik šabloniškai moku juos naudoti.
Be to, kur galima rasti informacijos apie offsets? Esu radęs tik tiek
http://wiki.amxmodx.org/CBasePlayerWeapon_(CS)
Re: burst/silent
Posted: 2013 Aug 22 23:08
by aaarnas
Pagal source kodą tai ten ginklo id, ne žaidėjo.
Arba:
Code: Select all
#define m_fWeaponState 74get_pdata_int(wpnEndId, m_fWeaponState, 4) ( 1 << 0 ) : USP_SILENCED( 1 << 2 ) : M4A1_SILENCED( 1 << 5 ) : SHIELD_ARMED
Re: burst/silent
Posted: 2013 Aug 25 16:31
by MPD
cs_get_weapon_burst(index)
cs_get_weapon_silen(index)
Pabandžiau naudoti su weapon id. Viskas puikiai veikia.