Page 1 of 1
Dėl HL_CMD.
Posted: 2013 Jun 16 15:48
by nuodas159
Sveiki,
taigi norėčiau paklausti gal kas žino kaip galima lengviau surasti modifikacijoje klaidų, kurie sukelia crashus(HL_CMD)? Ar padėtų surasti klaidas ieškant su log_amx? Mėginau su hltv paleisti ir peržiūrėti demo. Paskiau tuos pačius veiksmus atlikti ką kiti žaidėjai padaro, bet nieko gero. Atrodo tie crashai iš oro atsiranda, bet nelabai dažnai(į dieną gal pora kartu ar daugiau)
Re: Dėl HL_CMD.
Posted: 2013 Jun 16 17:33
by Trickas
Dažniausiai gali būt nuo kokių nors sprites, modelių ar pnš, jeigu prigrūsta pluginų patikrink tokius, kurie suteikia kažkokių efektų.
Re: Dėl HL_CMD.
Posted: 2013 Jun 16 21:31
by aaarnas
Algoritmas klaidų paieškos būtų toks (šiaip gana didelis galvos skausmas lūžimai yra, nes neįsivaizduoji dėl ko):
1. Surasti pluginą keliantį problemas. Išjunginėti pluginus po vieną, kol problema pradings, arba paleisti serverį be pluginų ir įjunginėti, kol problema atsiras.
2. Mėginti nustatyti kaip dažnai serveris lūžta ir kokiu konkrečiu momentu vyksta lūžimas (žaidėjas prisijungia, atsijungia, koks eventas įvyksta ir panašiai).
3. Analizuoti pluginą, atjunginėti funkcijas, kol problema pradings.
4. Radus funkciją, kuri kelia problemas, analizuoti kodėl ji tą gali daryti ir testuojant atrasti koks dalykas užlaužia serverį.
Re: Dėl HL_CMD.
Posted: 2013 Jun 16 21:44
by nuodas159
su log_amx kaip? Greičiau galima surasti klaidą?
Re: Dėl HL_CMD.
Posted: 2013 Jun 16 22:16
by Trickas
Nieko ten neparodys tiesiog overflood'as gali būt ir crashint
Re: Dėl HL_CMD.
Posted: 2013 Jun 16 23:12
by aaarnas
Su log_amx patogu debugint tiesiog. Patikrini kintamųjų reikšmes, kas iškviečiama, kas ne. Čia jau turi žinoti kur tikrint.