Page 1 of 2

forward

Posted: 2013 Jun 08 16:14
by nuodas159
Kodėl tokiu būdu kviečiant tą forwardą nusinulina žaidėjo ID? Kur čia galėtų būti klaida?

Code: Select all

logai: Player: 1Player Touch: 0

Code: Select all

 public fwd_PlayerRemoveItemPost(id, iEnt){ if(!is_user_alive(id)) {log_amx("Player: %d", id)   ExecuteHam(Ham_Touch, iEnt, id) }}  public fwd_WeaponTouch(ent, id){log_amx("Playerd Touch: %d", id)}

Re: forward

Posted: 2013 Jun 08 17:30
by InvIs
Aišku, aš galbūt šitoje vietoje nieko nesuprantu ir visiškai nusišnekėsiu, tad neužsipulkit labai, bet.

Kodėl, kai negyvas žaidėjas pameta ginklą, tu executini HamTouch?

Re: forward

Posted: 2013 Jun 08 18:15
by nuodas159
Nes man taip reikia.

Re: forward

Posted: 2013 Jun 08 21:19
by aaarnas
Parodyk kaip užregistruota fwd_WeaponTouch

Re: forward

Posted: 2013 Jun 08 21:46
by nuodas159
RegisterHam(Ham_Touch, "weaponbox", "fwd_WeaponTouch")

Re: forward

Posted: 2013 Jun 08 23:59
by aaarnas
Be to, fwd_WeaponTouch yra tame pačiame plugine? Nes jei taip, tai kviesk funkciją tiesiogiai, jei ne, tai naudok ExecuteHamB.

O šiaip, tai gerai viskas atrodo. Pagal idėją tai turėtų perduoti. Gali pamėginti dėl viso pikto ent kintamąjį patikrint.

Re: forward

Posted: 2013 Jun 09 14:11
by nuodas159
Visgi žaidėjui mirus Ham_Touch automatiškai iškviečiamas jeigu tas žaidėjas ginklą turėjo. Bet žaidėjo id būna 0. Kaip padaryti, kad kai po mirties iškviečia Ham_Touch, tai žaidėjo id būtų normalus?

Re: forward

Posted: 2013 Jun 09 17:08
by InvIs

Code: Select all

public fwd_PlayerRemoveItemPost(id, iEnt){ if(!is_user_alive(id)) {   log_amx("Player: %d", id)   fwd_WeaponTouch(iEnt, id) }}  public fwd_WeaponTouch(ent, id){log_amx("Playerd Touch: %d", id)}

Re: forward

Posted: 2013 Jun 09 17:21
by nuodas159
Aš šitą dalyką su ExecuteHam dariau, nes maniau, kad Ham_Touch neiškviečiamas žaidėjui mirus. Bet pasirodo iškviečiamas, todėl nebereik jo. Bet tas Ham_Touch iškviečiamas su id 0, nors id turėtų būti kitoks..

Re: forward

Posted: 2013 Jun 09 20:26
by beast
nuodas159 wrote:Aš šitą dalyką su ExecuteHam dariau, nes maniau, kad Ham_Touch neiškviečiamas žaidėjui mirus. Bet pasirodo iškviečiamas, todėl nebereik jo. Bet tas Ham_Touch iškviečiamas su id 0, nors id turėtų būti kitoks..
Kodėl turėtų būt kitos jei žaidėjui mirus ginklas paliečia worldspawn (0)?

Pabandyk pažiūrėt ką gražina pev(ent, pev_owner).