Ginklai..
Posted: 2013 Jun 01 20:06
Sveiki,
Man reiktų, kad kai žaidėjas gauną ginklą, tai tam ginklui būtų suteiktas specialus ID ar panašiai, pagal kurį galima būtų suteikti tam ginklui visokias savybes. Ne tam žaidėjui, o tam ginklui.
Bet man gavosi taip, kad jeigu žaidėjas tą ginklą išmeta, o po to vėl pasiima, tuomet to specialaus ID nebelieka, nes kaip suprantu pasikeičia pačio ginklo ID.
Padarius taip:
Gaunasi taip:
Ir nežinau kaip kitaip padaryti. Arba gal kur yra klaida?
Man reiktų, kad kai žaidėjas gauną ginklą, tai tam ginklui būtų suteiktas specialus ID ar panašiai, pagal kurį galima būtų suteikti tam ginklui visokias savybes. Ne tam žaidėjui, o tam ginklui.
Bet man gavosi taip, kad jeigu žaidėjas tą ginklą išmeta, o po to vėl pasiima, tuomet to specialaus ID nebelieka, nes kaip suprantu pasikeičia pačio ginklo ID.
Padarius taip:
Code: Select all
// Kai žaidėjas gauna ginkląnew ent = give_item(id, WEAPONS[item])log_amx("Weapon ENT: %d", ent) entity_set_int(ent, EV_INT_iuser1, item) // specialus idlog_amx("Ginklo spec. ID: %d", entity_get_int(ent, EV_INT_iuser1)) // Kai žaidėjas paima ginklą nuo žemėspublic hWeaponTouch(ent, id){ if(!is_user_alive(id) || !pev_valid(ent)) return HAM_IGNORED new iEntSpecID = entity_get_int(ent, EV_INT_iuser1) // specialus ID log_amx("Ginklo ID: %d, Specialus ID: %d", ent, iEntSpecID) // ... return FMRES_IGNORED}
Code: Select all
L 06/01/2013 - 15:08:02: Weapon ENT:: 75L 06/01/2013 - 15:08:02: Ginklo spec. ID: 27L 06/01/2013 - 15:08:03: Ginklo ID: 136, Specialus ID: 0