Page 1 of 1

Sprite greitai dingsta

Posted: 2013 May 31 20:29
by xFrostas
Sveiki, susidūriau su tokia problema, kad sprite tik parodo, beveik pamatyti nespėji o jis pradingsta, gal kaip nusistato ar pan.

Ką naudoju:

Code: Select all

 public show_sprite(attacker, sprite){           if(!is_user_connected(attacker))        return PLUGIN_CONTINUE       static origin[3]    get_user_origin(attacker, origin)            message_begin(MSG_PVS, SVC_TEMPENTITY, origin)    write_byte(TE_SPRITE)    write_coord(origin[0])    write_coord(origin[1])    write_coord(origin[2]+65)    write_short(sprite)    write_byte(10)    write_byte(150)    message_end()                return PLUGIN_CONTINUE} 

Re: Sprite greitai dingsta

Posted: 2013 May 31 21:43
by aaarnas
Nes:

Code: Select all

#define TE_SPRITE                   17       // Additive sprite, plays 1 cycle// write_byte(TE_SPRITE)// write_coord(position.x)// write_coord(position.y)// write_coord(position.z)// write_short(sprite index) // write_byte(scale in 0.1's) // write_byte(brightness)
Tau reikia kito sprite tipo. Gali pasiskaityti messages_const.inc. Ten yra ir su laiku.
Arba kurti entity ir jam priskirti modelį. Nes jei nori, kad kažkoks sprite kybotų ore ir judėtų, tai tik su entity. Šios žinutės naudojamos grynai trumpalaikiams efektams.

Re: Sprite greitai dingsta

Posted: 2013 Jun 01 07:59
by xFrostas
Kuris čia būtų tas kitas tipas (su laiku)? nes nerandu.

Re: Sprite greitai dingsta

Posted: 2013 Jun 01 11:57
by aaarnas
Kai kurie turi parametrą "life", kur nustatomas laikas kiek efektas rodomas. Bet ten visi yra judantys efektai.

Spėju tau reikia kurti entity. Dar yra kažkoks env_sprite, bet su juo niekada nieko nedariau.