Page 1 of 2
Player ID
Posted: 2013 May 25 16:36
by MPD
Turiu tokį paprastą kalusimą. Kas būna su žaidėjų ID jei vienas iš žaidėjų dingsta/atsijungia? Ar tie ID persirikiuoja, ar tiesiog atsiranda laisvas ID, kurį pasisavins kitas prisijungęs žaidėjas?
Re: Player ID
Posted: 2013 May 25 17:08
by newb
Atsilaisvina uzimtas ID po atsijungimo.
Re: Player ID
Posted: 2013 May 25 17:40
by aaarnas
Kol žaidėjas prisijungęs į serverį jo ID niekada nepasikeis. Po reconnect gali pasikeisti. Jungiantis suteikiamas bet kuris laisvas ID.
Dar pastebėjimas - client_disconnect gali būti ne visada iškviečiamas. Jei žaidėjui užlūš žaidimas ir bus koks timeout, tai disconnect rodos tada neiškviečiamas.
Re: Player ID
Posted: 2013 May 25 18:43
by MPD
Aišku, O ką reiktų daryti, kad išsikviestų funkcija žaidėjui užlūžus? Tikrinti kiekvieną kart roundo pradžioje ar žaidėjas prisijungęs, ar yra kokia nors kita funkcija?
Re: Player ID
Posted: 2013 May 25 19:56
by aaarnas
Nepatikrinsi įprastais metodais. Priklauso ką tau reikia daryti toje vietoje.
Re: Player ID
Posted: 2013 May 25 20:04
by hleV
aaarnas wrote:Dar pastebėjimas - client_disconnect gali būti ne visada iškviečiamas. Jei žaidėjui užlūš žaidimas ir bus koks timeout, tai disconnect rodos tada neiškviečiamas.
Nu kad iššaukia
client_disconnect(), bet ne iš karto (priklauso nuo
[sv|cl]_timeout nustatymų).
Re: Player ID
Posted: 2013 May 25 22:50
by InvIs
O vat tarkim užluš žaidėjas, nu ir po to kažkurio laiko išsikvies client_disconnect() funkcija, o joje bus tikrinamas ar kviečiamas koks XP Saugojimas. XP Saugojime tarkime tikrins žaidėjo IP/STEAM ID adresą, jį suras? Ar reikšmė IP/STEAM ID bus grąžinta 0?
Re: Player ID
Posted: 2013 May 25 23:29
by Tetusis
Yra disconnect reason, kai uzluzta dazniausiai buna timeout, o visi kiti: droped, firewall, steam connection lost kiek zinau dar daugiau yra, visus juos galima uzhookinti su orpheu, berods signatures yra alliedmoders. Taip, kad event'a paciam galima susikurti.
Re: Player ID
Posted: 2013 May 26 01:35
by hleV
InvIs wrote:O vat tarkim užluš žaidėjas, nu ir po to kažkurio laiko išsikvies client_disconnect() funkcija, o joje bus tikrinamas ar kviečiamas koks XP Saugojimas. XP Saugojime tarkime tikrins žaidėjo IP/STEAM ID adresą, jį suras? Ar reikšmė IP/STEAM ID bus grąžinta 0?
Viską teisingai suras/grąžins. Tokia informacija yra užkraunama žaidėjui besijungiant ir saugoma atmintyje, tad net žaidėjui atsijungus/užlūžus iš atminties informacija niekur nedingsta (dingsta tik kai ji išvaloma po to, kai iššaukiamas
client_disconnect()).
Re: Player ID
Posted: 2013 May 26 09:57
by MPD
Aišku. Dėkui už pagalbą.