Page 1 of 1

kulkos

Posted: 2011 Mar 13 09:50
by aurimasko

Code: Select all

 cs_set_weapon_ammo(give_item(id, "weapon_deagle"), 1) 
Tokiu būdu veikia, bet errorus meto į konsolę, o tokiu būdu:

Code: Select all

     give_item(id, "weapon_deagle")                        new weapon_id = find_ent_by_owner(-1, "weapon_deagle", id)                        if(weapon_id)                cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 1) 
Neerorina ir kartais veikia, bet būna, kad duoda iškarto 7 kulkas, o man reikia kad tik 1 duotų..

Re: kulkos

Posted: 2011 Mar 13 11:29
by psychical
aurimasko wrote:

Code: Select all

 cs_set_weapon_ammo(give_item(id, "weapon_deagle"), 1) 
Tokiu būdu veikia, bet errorus meto į konsolę, o tokiu būdu:

Code: Select all

     give_item(id, "weapon_deagle")                        new weapon_id = find_ent_by_owner(-1, "weapon_deagle", id)                        if(weapon_id)                cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 1) 
Neerorina ir kartais veikia, bet būna, kad duoda iškarto 7 kulkas, o man reikia kad tik 1 duotų..
Jei cia tai apie ka as galvoju tai naudok:

Code: Select all

if(deagle_duel[player])    {        cs_set_user_bpammo(player, CSW_DEAGLE, 1)    }

Re: kulkos

Posted: 2011 Mar 13 11:49
by aurimasko
tai šitas veikia, bet man kai tik pasirenka iš lr menu nenormaliai duoda

Re: kulkos

Posted: 2011 Mar 13 13:23
by aaarnas
Naudok pirmą variantą, bet tiesiog filtruok ar give_item negražina 0. Tikriausiai esi įdėjęs ham_spawn forwarde. Tada viršuje tikrink ar is_user_alive.

Re: kulkos

Posted: 2011 Mar 13 13:33
by psychical
aurimasko wrote:tai šitas veikia, bet man kai tik pasirenka iš lr menu nenormaliai duoda

Code: Select all

        cs_set_weapon_ammo(give_item(id, "weapon_deagle"), 1)        cs_set_weapon_ammo(give_item(tempid, "weapon_deagle"), 1)

Re: kulkos

Posted: 2011 Mar 13 13:53
by aurimasko
visa funkcija atrodo taip:

Code: Select all

  public sub_choose_enemy(id, menu, item){    if( item == MENU_EXIT )    {        menu_destroy(menu)        return PLUGIN_HANDLED    }        new Data[6], Name[64]    new Access, Callback    menu_item_getinfo(menu, item, Access, Data,5, Name, 63, Callback)        new tempid = str_to_num(Data) new mapname[32], challenger[32], challenged[32]        get_mapname(mapname,31)    get_user_name(id, challenger, 31)    get_user_name(tempid, challenged, 31)        // strip weapons    strip_user_weapons(id)    strip_user_weapons(tempid)        // health    set_user_health(id, 100)    set_user_health(tempid, 100)    if(deagle_duel[id])    {        deagle_duel[tempid] = true            cs_set_weapon_ammo(give_item(id, "weapon_deagle"), 1)        cs_set_weapon_ammo(give_item(tempid, "weapon_deagle"), 1)                        if(equali(mapname,"some1s_jailbreak"))        {            ct_origin[0] = -1352, ct_origin[1] = 271, ct_origin[2] = 38            te_origin[0] = -1338, te_origin[1] = -782, te_origin[2] = 38            set_user_origin(id,te_origin)            set_user_origin(tempid,ct_origin)        }                set_hudmessage( 0, 255, 0, -1.0, 0.40, 2, 5.0, 8.0, 0.0, 0.0, 10)        show_hudmessage(0, "%L", LANG_PLAYER,"DEAGLE_DUEL", challenger, challenged)    }  
ką čia keist kad no error būtų?

Re: kulkos

Posted: 2011 Mar 13 13:59
by psychical
te_origin[3] kur sita pradanginai?

Re: kulkos

Posted: 2011 Mar 13 14:27
by aurimasko
psychical wrote:te_origin[3] kur sita pradanginai?
nesikabinėk prie tų dalykų kurių man nereikia...... aš dėl kulkų, o ne dėl origin..

Re: kulkos

Posted: 2011 Mar 13 15:54
by psychical
na jei taip, tai nesikisiu isvis :)