HSDM+ CTF problemos
Posted: 2013 Apr 02 09:48
Jeigu iš karto prie reikalo, tai niekaip nepavyksta sujungti šių abiejų mod'ų, net neįsivaizduoju dėl ko.
Kas blogai su HSDM:
Visiškai neveikia HS only funkcija. Išbandžiau visus allied pluginus ir nei vienas neveikia, arba net nesusikompiliuoja. Parašiau ten į REQ skiltį, padarė pluginą, o tas vis tiek neveikia ir tikrai nesuprantu, kokios to neveikimo priežastys.
Bėda su CTF:
Bėda paprasta, tiesiog negaliu paimti priešininko vėliavos
Kas blogai su HSDM:
Visiškai neveikia HS only funkcija. Išbandžiau visus allied pluginus ir nei vienas neveikia, arba net nesusikompiliuoja. Parašiau ten į REQ skiltį, padarė pluginą, o tas vis tiek neveikia ir tikrai nesuprantu, kokios to neveikimo priežastys.
Code: Select all
#include <amxmodx> #include <fakemeta> #include <hamsandwich> #define PLUGIN "HeadShots Only" #define VERSION "0.0.1" new g_iMaxPlayers #define IsPlayer(%0) ( 1 <= (%0) <= g_iMaxPlayers ) public plugin_init() { register_plugin( PLUGIN, VERSION, "ConnorMcLeod" ) RegisterHam(Ham_TraceAttack, "player", "OnCBasePlayer_TraceAttack", false) g_iMaxPlayers = get_maxplayers() } // void CBasePlayer :: TraceAttack( entvars_t *pevAttacker, float flDamage, Vector vecDir, TraceResult *ptr, int bitsDamageType) public OnCBasePlayer_TraceAttack(id, iAttacker, Float:flDamage, Float:vecDir[3], ptr, bitsDamageType) { if( IsPlayer(iAttacker) && get_user_weapon(iAttacker) != CSW_KNIFE && get_tr2(ptr, TR_pHit) != HIT_HEAD ) { return HAM_SUPERCEDE } return HAM_IGNORED }
Bėda paprasta, tiesiog negaliu paimti priešininko vėliavos
