Page 1 of 2

cs 1.6 money

Posted: 2011 Mar 09 20:37
by morka
Kaip reikia isjungti defaultini cs 1.6 money davima zaidejui ir pvz paciam duoti zaidejui pinigus, ir kad prisijungus prie serverio neduotu pinigu, o butu 0.

Re: cs 1.6 money

Posted: 2011 Mar 09 20:50
by aaarnas
Kad prisijungus būtų 0 pinigų tai mp_startmoney 0
O kad serveris neduotų pinigų, tai geriausia registruoti žaidėjo pinigų eventą ir ten blokuoti.

Re: cs 1.6 money

Posted: 2011 Mar 09 21:01
by newb
mp_startmoney nepadarysi maziau nei 800.

Re: cs 1.6 money

Posted: 2011 Mar 09 21:29
by morka
Nezinau kaip uzblokuoti eventa kad serveris apskritai neduotu pinigu zaidejui, prisijungus, nusovus, prasidejus naujam roundui

Re: cs 1.6 money

Posted: 2011 Mar 09 23:49
by aaarnas
Nežinau ar veiks, bet galima pamėginti:

Code: Select all

public plugin_init() {    register_message(get_user_msgid("Money"), "msg_money")} public msg_money(msgid, msgdest, id) {        return PLUGIN_HANDLED}
Čia konkrečiai bet kokio pinigų gavimo blokavimas.

Abėjonių man kelia tai, kad man atrodo čia tik hud forwardas, o ne sisteminis pinigų skaičiavimas. Kitu atveju reikės pasinaudojus tuo pačiu forwardu tiesiog atimti tiek pinigų kiek žaidėjas gavo.

Re: cs 1.6 money

Posted: 2011 Mar 10 12:37
by newb
aaarnas wrote:

Code: Select all

public plugin_init() {    register_message(get_user_msgid("Money"), "msg_money")} public msg_money(msgid, msgdest, id) {        return PLUGIN_HANDLED}
Sitas pluginas visada pinigus keis i 0 kada juos duoda, iskirus cs_set_user_money, o kai pirksi ka nors tai blokuos pinigu atemima. Tuo labiau cs_get_user_money rodys pinigu tiek kiek ju turi buti istikruju, pvz laimi raunda pinigai pasikeicia i 0, o ten rodys 6k.
Tikriausei lengviau butu paprastai atiminet pinigus uz killus ir raundo win/lose.

Re: cs 1.6 money

Posted: 2011 Mar 10 14:53
by morka
Atimt reikia taip? cs_set_user_money(id, cs_get_user_money(id) - atimama_suma);

Gal kas zinot kiek yra duodama pinigu :D zinau kad roundo pradzioje duoda 800.

Re: cs 1.6 money

Posted: 2011 Mar 10 15:40
by aaarnas
Galima dar taip pamėginti:

Code: Select all

/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx>#include <cstrike> #define PLUGIN "Plugin"#define VERSION "1.0"#define AUTHOR "aaarnas" new cl_money[33] public plugin_init() {    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)        register_event("Money", "money_hud_change", "b")} public client_connect(id) cl_money[id] = 0    public money_hud_change(id) {        if(read_data(2)) {                static money         money = read_data(1)        if(money > cl_money[id]) cs_set_user_money(id, cl_money[id], 0)        else cl_money[id] = money    }}

Re: cs 1.6 money

Posted: 2011 Mar 10 20:01
by newb
aaarnas wrote:Galima dar taip pamėginti:

Code: Select all

/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx>#include <cstrike> #define PLUGIN "Plugin"#define VERSION "1.0"#define AUTHOR "aaarnas" new cl_money[33] public plugin_init() {    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)        register_event("Money", "money_hud_change", "b")} public client_connect(id) cl_money[id] = 0    public money_hud_change(id) {        if(read_data(2)) {                static money         money = read_data(1)        if(money > cl_money[id]) cs_set_user_money(id, cl_money[id], 0)        else cl_money[id] = money    }}
Irgi blogas :D

Code: Select all

if(money > cl_money[id])
Dabar pas tave niekados money ne bus mazesnis uz cl_money[id].

Re: cs 1.6 money

Posted: 2011 Mar 11 11:40
by aaarnas
O tai kokio velnio jis mažesnis turi būti? :D
Taigi mes blokuojam, kad jei gauna pinigų už kažką, tai juos anuliuotų. Jei atima pinigų tai jie lieka atimti.