Page 1 of 2
client_authorized
Posted: 2013 Mar 31 00:03
by xedga
Sveiki. Taigi pastebėjau, kad dingsta SQL rezultatai, tai iškilo klausimas, galbūt dėl to, kad SQL užklausa vykdoma ant client_authorized. Ar negali būt? Žodžiu, kokie jūsų patarimai šiuo atveju? Ačiū
Re: client_authorized
Posted: 2013 Mar 31 00:10
by Unkolix
Šito nežinau, bet gal pabandyk su client_connect?
Re: client_authorized
Posted: 2013 Mar 31 00:34
by aaarnas
Rezultatai gali dingti tik tada, kai vykdoma DELETE užklausa. Jei kalbi, kad dingsta visa eilutė.
Jei dingsta duomenys eilutėse, tai UPDATE gali būti nekorektiškas.
client_authorize (tas pats kaip ir client_connect, labai panašiai jie veikia) iškviečiamas maždaug tada, kai žaidėjas dar tik mėgina jungtis į serverį. Kol jis prisijungs į serverį, šita funkcija gali būti iškviečiama ir kelis kartus (pvz siunčia failus ar panašiai). Be to, ne visada ir client_disconnect iškviečiamas atitinkamai su šia funkcija.
Jei nori patikimumo, tai galima naudoti client_putinserver.
Iškviečiama prieš pasirodant motd langui, kai žaidėjas jau tikrai prisijungė į serverį.
Re: client_authorized
Posted: 2013 Mar 31 00:46
by xedga
Nu pas mane ant client_authoryzed tikrina pagal steamid ar yra eilutė, jei nėra sukuria naują. Pastebėjau, kad pasitaiko, kad žaidėjams atsinaujina kaupiama informacija, tai kilo itarimas, kad kažkaip jiems besijungiant neužfiksuoja ir sukuria naują. Ar galėtų taip būti? Ačiū už informacija pabandysiu ir su putinserver.
Re: client_authorized
Posted: 2013 Apr 14 22:09
by Tetusis
galima dar saugiau, kai yra parodoma vienas is siu meniu priklausomai ar klientas turi _vgui_menus 1 ar 0, asmeniskai as pradejau naudoti kai isigilinau i tai.
Code: Select all
register_message(get_user_msgid("ShowMenu"), "eventas") register_message(get_user_msgid("VGUIMenu"), "eventas")
Re: client_authorized
Posted: 2013 Apr 15 00:23
by aaarnas
Tetusis wrote:galima dar saugiau
???
Tu tą patį darai per aplinkui, nes panašiu metu su client_putinserver iškviečiamos vgui žinutės. Apskritai, jas dar filtruot reikia, nes jei vien tik tiek registruosi, tau pastoviai bus kviečiama kai tik atidarys kokį meniu žaidėjas. Nesuprantu prie ko čia.
Re: client_authorized
Posted: 2013 Apr 15 01:51
by Tetusis
aaarnas wrote:Tetusis wrote:galima dar saugiau
???
Tu tą patį darai per aplinkui, nes panašiu metu su client_putinserver iškviečiamos vgui žinutės. Apskritai, jas dar filtruot reikia, nes jei vien tik tiek registruosi, tau pastoviai bus kviečiama kai tik atidarys kokį meniu žaidėjas. Nesuprantu prie ko čia.
galima padaryti kiek nori ir kada nori butu iskvieciama tai, bet siuo atveju cia kai klientas prisijungia, tavo ziniai dar yra sitie pasirinkimai kuriuos galima uzhookin'ti jei tikrai nori uzsitikrinti sauguma.
o sie argumentai iskvieciami kai zaidejas prisijungia i serveri, pirmas komandos pasirinkimas...
Code: Select all
"#Team_Select""#Team_Select_Spect"
Na, o
Code: Select all
"#IG_Team_Select""#IG_Team_Select_Spect"
Iskvieciami kai zaidejas ing renkasi komandas t.y jau buvo 1mas kartas. Man viskas sauniai veikia, istestaves n kartu, jokiu bug'u.
Re: client_authorized
Posted: 2013 Apr 15 15:12
by aaarnas
Tai aš tą suprantu ir tu man kalbi apie tą filtravimą, kurį minėjau.
Tik nesuprantu kokį saugumą iš to gaunam ? Kas kelia pavojus ?
Re: client_authorized
Posted: 2013 Apr 15 16:08
by Tetusis
aaarnas wrote:Tai aš tą suprantu ir tu man kalbi apie tą filtravimą, kurį minėjau.
Tik nesuprantu kokį saugumą iš to gaunam ? Kas kelia pavojus ?
authorized iskvieciamas dar pries motd, manau tai yra saugiau.
Re: client_authorized
Posted: 2013 Apr 15 17:11
by aaarnas
Kuo tas motd toks ypatingas ir kokį jis saugumą suteikia? Ir aš kalbėjau apie putinserver o ne authorised, kurie yra skirtingi dalykai. motd dar kitas dalykas.