Page 1 of 1

on off funkcijos

Posted: 2013 Mar 30 22:40
by Spag
nu va susidūriau su tokiu dalyku on off, kaip reiketu i meniu ideti on off funkcijas? Tarkim su gravitacija, paspaudi ant pasirinkimo i tau duoda gravitacija raso on, dar karta paspaudi raso off ir kad tai išsisaugotų visą map pasirinkimas... man tik vieno pavyzdžio reikia, toliau viska pasidaryciau, nes nerada nete isvis kazko panasaus...

Re: on off funkcijos

Posted: 2013 Mar 30 22:42
by Unkolix
Sukuri bool ir dvi skirtingas meniu funkcijas, kai tas bool yra true, on, jei false, off...

EDIT: Kažkas panašaus:

Code: Select all

new bool:g_Gravity[33] /***/ if(!g_Gravity){    menu_additem(menu, "Gravitacija [OFF]", "1", 0);}else if(g_Gravity){    menu_additem(menu, "Gravitacija [ON]", "2", 0);}
O patį bool nustatyk į true kai žaidėjas pasirenka Gravitaciją (g_Gravity[id] = true;), o išjunk kai pasirenka antra funkciją (g_Gravity[id] = false;).

Re: on off funkcijos

Posted: 2013 Mar 30 23:00
by aaarnas

Code: Select all

    new bool:g_Gravity[33]     /***/        new buffer[50]    formatex(buffer, charsmax(buffer), "Gravitacija [%s]", g_Gravity[id]?"ON":"OFF")    menu_additem(menu, buffer, 0);
Arba

Re: on off funkcijos

Posted: 2013 Mar 30 23:02
by Unkolix
O kaip su šituo pavyzdžiu išjungsi gravitaciją? :D

Apie šitą nelabai ką suprantu :)

Re: on off funkcijos

Posted: 2013 Mar 30 23:51
by aaarnas
Unkolix wrote:O kaip su šituo pavyzdžiu išjungsi gravitaciją? :D

Apie šitą nelabai ką suprantu :)

Code: Select all

    new bool:g_Gravity[33]     /***/        new buffer[50]    formatex(buffer, charsmax(buffer), "Gravitacija [%s]", g_Gravity[id]?"ON":"OFF")    menu_additem(menu, buffer, !g_Gravity[id]?"1":"2");
Ir šiaip kažkokiu kitu būdu turėtų būti tas "išjungimas" įgyvendintas. Čia priklausomai kaip kas daroma.

-- 2013 Kov 30 23:51 --
Unkolix wrote:O kaip su šituo pavyzdžiu išjungsi gravitaciją? :D

Apie šitą nelabai ką suprantu :)

Code: Select all

    new bool:g_Gravity[33]     /***/        new buffer[50]    formatex(buffer, charsmax(buffer), "Gravitacija [%s]", g_Gravity[id]?"ON":"OFF")    menu_additem(menu, buffer, !g_Gravity[id]?"1":"2");
Ir šiaip kažkokiu kitu būdu turėtų būti tas "išjungimas" įgyvendintas. Čia priklausomai kaip kas daroma.

Re: on off funkcijos

Posted: 2013 Mar 31 00:08
by Unkolix
Va, dabar supratau, o prieš tai tas buvo neteisingas ane? :)

Re: on off funkcijos

Posted: 2013 Mar 31 00:30
by aaarnas
Sakykim taip, bet šiaip tai nematau tikslo perduoti parametrą skirtingą. Tiesiog darai paspaudimo funkcijoje:

g_Gravity[id] = !g_Gravity[id]

Re: on off funkcijos

Posted: 2013 Mar 31 00:49
by Unkolix
aaarnas wrote:Sakykim taip, bet šiaip tai nematau tikslo perduoti parametrą skirtingą. Tiesiog darai paspaudimo funkcijoje:

g_Gravity[id] = !g_Gravity[id]
Nesupratau... VIenoje funkcujoje nustatyti false ir true?

Re: on off funkcijos

Posted: 2013 Mar 31 01:04
by aaarnas

Code: Select all

new bool:g_Gravity[33] public meniu(id){    new menu = menu_create("\rMenu top:", "menu_handler")     new buffer[50]    formatex(buffer, charsmax(buffer), "Gravitacija [%s]", g_Gravity[id]?"ON":"OFF")    menu_additem(menu, buffer);        menu_display(id, menu, 0)} public menu_handler(id, menu, item){    if (item == 0) {        g_Gravity[id] = !g_Gravity[id]    }        menu_destroy(menu)}

Re: on off funkcijos

Posted: 2013 Apr 02 16:14
by Spag
aaarnas wrote:

Code: Select all

    new bool:g_Gravity[33]     /***/        new buffer[50]    formatex(buffer, charsmax(buffer), "Gravitacija [%s]", g_Gravity[id]?"ON":"OFF")    menu_additem(menu, buffer, 0);
Arba
ačiū, padėjot, dabar išmokau. + karma abiem duosiu