Page 1 of 1

HUD

Posted: 2013 Feb 24 20:25
by alfre
set_task(1.0, "ShowHUD", id, _, _, "a",i_cooldown_time[id])
kaip padaryti,kad nemirksetu ekranas,ir kai pasieka 0,rodytu 0,o ne dingtu visas hudas?
padarius set_task(0.1, "ShowHUD", id, _, _, "a",i_cooldown_time[id]),nemirksi,bet skaiciuoja labai greitai...

Code: Select all

public ShowHUD(id){if(!is_user_alive(id))    return PLUGIN_HANDLED;    if((iClass[id] == 5) && (gInfected[id]))    {    i_cooldown_time[id] = i_cooldown_time[id] - 1;    static health    health = get_user_health(id)    set_hudmessage(255, 0, 0, 0.02, 0.97, 0, 1.0, 0.3, 0.0, 0.0,1)    ShowSyncHudMsg(id, g_hudsync , "Infected: %d HP || %s || Gebejimas Po: %d", health, iClassNames[iClass[id]],i_cooldown_time[id])    }    else    {    remove_task(id)    }return PLUGIN_CONTINUE}

Re: HUD

Posted: 2013 Feb 24 20:56
by faqub
Ta prasme tu nori čia kaip ir hns mod'e padaryti kad skaičiuoja laiką viduryje?
Kiek supratau kad pas tave kaip skaičiuoja tai mirksi?
Biškį išsamiau galėtai, nes nelabai supratau.

Re: HUD

Posted: 2013 Feb 24 21:31
by psychical
Pirmiausia, norint kad nedingtų tavo task'as

Code: Select all

set_task(1.0, "ShowHUD", id, _, _, "a", i_cooldown_time[id]);
->

Code: Select all

set_task(1.0, "ShowHUD", id, _, _, "b");
O kad pasiektų 0

Code: Select all

public ShowHUD(id){    if(!is_user_alive(id))        return PLUGIN_HANDLED;        if(iClass[id] == 5 && gInfected[id])    {        if(i_cooldown_time[id])            i_cooldown_time[id] = i_cooldown_time[id] - 1; //atiminės tol, kol pasieks 0                new health = get_user_health(id);                set_hudmessage(255, 0, 0, 0.02, 0.97, 0, 1.0, 0.3, 0.0, 0.0,1);        ShowSyncHudMsg(id, g_hudsync , "Infected: %d HP || %s || Gebejimas Po: %d", health, iClassNames[iClass[id]], i_cooldown_time[id]);    }    else        remove_task(id);        return PLUGIN_CONTINUE;}

Re: HUD

Posted: 2013 Feb 25 15:36
by alfre
vistiek mirksi.

-- 2013 Vas 25 16:36 --

set_task(0.1, "ShowHUD", id, _, _, "a",i_cooldown_time[id]),nemirksi,bet skaiciuoja labai greitai...

Re: HUD

Posted: 2013 Feb 25 17:42
by psychical
Tada toks variantas, nors aišku, viską galima ir į vieną task'ą sutalpint, bet tingiu galvot

Code: Select all

set_task(0.5, "ShowHUD", id, _, _, "b"); //šitą ten kur nori, kad pradėtų rodytset_task(1.0, "count_minus", id, _, _, "a", i_cooldown_time[id]); //šitą ten kur nori kad pradėtų skaičiuoti atgal public ShowHUD(id){    if(!is_user_alive(id))        return PLUGIN_HANDLED;       if(iClass[id] == 5 && gInfected[id])    {        new health = get_user_health(id);               set_hudmessage(255, 0, 0, 0.02, 0.97, 0, 1.0, 0.3, 0.0, 0.0,1);        ShowSyncHudMsg(id, g_hudsync , "Infected: %d HP || %s || Gebejimas Po: %d", health, iClassNames[iClass[id]], i_cooldown_time[id]);    }    else        remove_task(id);       return PLUGIN_CONTINUE;} public count_minus()    if(i_cooldown_time[id])            i_cooldown_time[id] = i_cooldown_time[id] - 1; //atiminės tol, kol pasieks 0

Re: HUD

Posted: 2013 Feb 25 19:51
by alfre
dekui