Page 1 of 1

Greitis

Posted: 2013 Jan 09 19:37
by TETYYS
Reikėtų tokio plugino, kad kai žaidėjas įveda komanda "mod_speedup", ir jeigu jis yra ore, tai jo greitis nusistato į 750 u/s į tą pusę į kurią jis nusisukęs su crosshair'u. Ačiū.

Re: Greitis

Posted: 2013 Jan 10 14:29
by aaarnas

Code: Select all

/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx>#include <engine> #define PLUGIN "Force"#define VERSION "1.0"#define AUTHOR "aaarnas"  public plugin_init() {    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)        register_clcmd("mod_speedup", "speedup")} public speedup(id) {     if (~entity_get_int(id, EV_INT_flags) & FL_ONGROUND) {            static Float:velocity[3]        velocity_by_aim(id, 750, velocity)                    entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)    }}

Re: Greitis

Posted: 2013 Jan 10 18:05
by TETYYS
Ačiū. Beje, turiu dar vieną problemėlę. Bandau padryti taip, kad leistu naudot šitą funkciją, jei velocity yra mažasnis nei 250, pakolkas:

Code: Select all

 new Float:velocity[3]entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)if (mod(velocity[0]) < 250 || mod(velocity[1] < 250)){ }else{    set_hudmessage(255, 0, 0, -1.0, 0.3, 0, 6.0, 2.0)    show_hudmessage(0, "You're too fast!")} public mod(Float:num){    return num - (num * 2)} 
Kažkaip keistai veikia. Rašo too fast tada kai aš "slystu" į kalną, ne tai, kad surfinu, bet tas "slydimas" atsitinka tik ant didelio greicio.