Page 1 of 1
sprites, ent
Posted: 2013 Jan 03 23:16
by aurimasko
Ar eina padaryti kad būtų efektas toks kaip ScreenFade (na užmestų spalvą), bet kad būtų pvzd raibuliuojanti, arba vienur tamsiau kitur šviesiau? Na, kad būtų įvairiai, netik viena spalva..
Kaip padaryti, kad mano sukurtas entity po truputį sulystų į žemę?
Re: sprites, ent
Posted: 2013 Jan 04 00:08
by beast
aurimasko wrote:Kaip padaryti, kad mano sukurtas entity po truputį sulystų į žemę?
Code: Select all
register_think("classname", "funkcija") entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, get_gametime() + Float:dažnis) static Float:orig[3] entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, orig) orig[2] -= kiek_unitų_turi_sulyst_į_žemę_per_1periodą entity_set_origin(ent, orig)
Re: sprites, ent
Posted: 2013 Jan 04 00:35
by aurimasko
o jeigu turiu daug entity su vienodu classname, tai neįmanoma padaryti kad veiktų tik vienam iš tų entity (pvzd pagal entid) be tikrinimų if.. ?
Re: sprites, ent
Posted: 2013 Jan 04 00:56
by beast
Tai tik vieno tikrinimo tereikia. Kur problema?
Re: sprites, ent
Posted: 2013 Jan 04 11:16
by aurimasko
tame, kad pas mane įvairiai gali būti - vienu metu išsitrininėt gali tik vienas, o gali ir trys..
Re: sprites, ent
Posted: 2013 Jan 04 11:44
by TBagT
Jai entity turi omenyje ir tą žalia screen tai priskyrk entity prie žaidėjo ir su set tasku ji panaikink, nežinau ar to nori, bet taip supratau.
Re: sprites, ent
Posted: 2013 Jan 04 14:48
by aurimasko
žodžiu pasidariau tiap:
Code: Select all
public Think(ent){ if(!is_valid_ent(ent)) return entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, get_gametime() + 0.2) if(get_gametime() - entity_get_float(ent, EV_FL_starttime) > 5.0) // čia tikrinimas kad trintusi, tik jeigu buvo padėtas prieš 5 sek., o jei anksčiau, tai netrintų. { static Float:orig[3] entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, orig) orig[2] -= 0.3 entity_set_origin(ent, orig) }}
O dabar kaip padaryti, kad kai jis visas palenda po žeme, tai išnyksta?
Re: sprites, ent
Posted: 2013 Jan 04 19:59
by beast
Jei žinai dydį, tai leisk į žemę tol, kol ent aukštis bus mažesnis už nuleistą atstumą, o tada panaikink. Arba, jei tai įmanoma tavo atveju, testuok ir žiūrėk, koks ilgiausias laiko tarpas, per kurį dingsta tas tavo ent. Po to laiko panaikink.
Re: sprites, ent
Posted: 2013 Jan 05 00:23
by aurimasko
susitvarkiau