damage
Posted: 2013 Jan 02 00:22
Kaip padaryti kad tam tikrą momentą CT team žala iš knife padidėja 50 kartų ? ir kas tam tikru momentu būtų galima nustatyti vėl default žalą CT team'o. Man šių dviejų kodų reikia, galit parašyt?
Code: Select all
#include <hamsandwich>#include <cstrike> new momentas RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "player_damage") public player_damage(victim, ent, attacker, Float:damage, bits){ if(!is_user_connected(victim) || !is_user_connected(attacker) || victim == attacker || cs_get_user_team(attacker) != CS_TEAM_CT) return HAM_IGNORED if(momentas) SetHamParamFloat(4, damage * 50) // jei momentas = true, tai žala padidėja 50 kartų return HAM_IGNORED}
Code: Select all
#include <amxmodx>#include <hamsandwich>#include <cstrike> new momentas public plugin_init( ) { register_plugin( "Damage", "1.0", "Nezinomas" ); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "player_damage")} public player_damage(victim, ent, attacker, Float:damage, bits){ if(!is_user_connected(victim) || !is_user_connected(attacker) || victim == attacker || cs_get_user_team(attacker) != CS_TEAM_CT) return HAM_IGNORED if(momentas) SetHamParamFloat(4, damage * 50) // jei momentas = true, tai žala padidėja 50 kartų return HAM_IGNORED}
Code: Select all
#include <amxmodx>#include <fakemeta>#include <hamsandwich>#include <cstrike> new momentas public plugin_init( ){ register_plugin( "Damage", "1.0", "Nezinomas" ); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "player_damage")}public player_damage(victim, ent, attacker, Float:damage, bits){ if(!is_user_connected(victim) || !is_user_connected(attacker) || cs_get_user_team(attacker) != CS_TEAM_CT) return HAM_IGNORED if(momentas && bits & DMG_SLASH) { SetHamParamFloat(4, damage * 50) // jei momentas = true, tai zala padideja 50 kartu return HAM_OVERRIDE } return HAM_IGNORED}
Code: Select all
{Daryti 50x žalą}
Nebutinas dalykas.