Galit padaryt toki pluginai, kad kai zaidejai lieka 1x1, kazkuris is ju privalo laimeti per tam tikra laika, jeigu priesininko nenuzudo per nustatyta laika, abu mirsta.
pvz: lieka 1x1 ir paskelbiama jog jus turite 1 minute nuzudyti vienas kita. Tarkime CT nuzudo T ir laimi rounda. Jeigu per minute CT nebutu nuzudes T, abu butu mire.
Turbut supratot esme.
Dar viena ideja..
Forum rules
Šiame forume galite siūlyti idėjas ar prašyti jums reikalingų pluginų. Jei kas nors pradės jį kurti, tai pasirašys Jūsų sukurtoje temoje. Niekada nepykite, jei niekas neatsako į Jūsų prašymą. Gal tai tiesiog per sudėtinga, arba reikalauja per daug darbo.
Šiame forume galite siūlyti idėjas ar prašyti jums reikalingų pluginų. Jei kas nors pradės jį kurti, tai pasirašys Jūsų sukurtoje temoje. Niekada nepykite, jei niekas neatsako į Jūsų prašymą. Gal tai tiesiog per sudėtinga, arba reikalauja per daug darbo.
Re: Dar viena ideja..
Netestavau...
Code: Select all
#include <amxmodx> public plugin_init(){ register_plugin("Auto kill 1x1", "1.0", "amxmodx.lt") register_logevent("RemoveKillTask", 2, "1=Round_End") //register_event("TextMsg", "RemoveKillTask", "a", "2=#Game_will_restart_in") register_event("HLTV", "RemoveKillTask", "a", "1=0", "2=0") register_event("DeathMsg", "EventDeathMsg", "a")} public RemoveKillTask() remove_task(12212012) public EventDeathMsg(){ static players[32], num get_players(players, num, "ach") if(num == 2 && get_user_team(players[0]) != get_user_team(players[1])) { client_print(0, print_chat, "Zaidejai turi 1 minute nuzudyti vienas kita.") set_task(60.0, "Kill", 12212012, players, 2) }} public Kill(players[], task){ user_kill(players[0], 1) user_kill(players[1], 1)}
Last edited by beast on 2012 Dec 07 13:51, edited 4 times in total.
Re: Dar viena ideja..
Manau removint taska geriau per team wino msg, tada nereiketu tikrint ar gyvi jie, o tesiog nuzudyti, net be ciklo.
Who is online
Users browsing this forum: Ahrefs [Bot] and 2 guests