Page 1 of 2

language

Posted: 2012 Nov 03 00:13
by nuodas159

Code: Select all

client_print(0, print_chat, "%L", LANG_PLAYER, "LALA")
Kodėl rašo angliškai, nors kalba nustatyti lietuviška

Re: language

Posted: 2012 Nov 03 15:42
by aaarnas
Pas tave setinfo labg nustatyta lt? Du lang failu viskas gerai? Korektiškss jis?

Re: language

Posted: 2012 Nov 03 16:08
by nuodas159
Setinfo yra LT. O kaip suprast Korektiškss?

Re: language

Posted: 2012 Nov 03 17:57
by aaarnas
Ta prasme ar teisingai viskas sudėliota pagal tokią struktūrą:
[lt]

RAKTAS = Reikšmė

[en]

RAKTAS = Value

Nėra jokių koduotės iškraipymų ar panašiai (bet tada rodytų ML_NOTFOUND).
Dar gali būti, kad LANG_PLAYER buginasi. Kartais pasitaiko.

Re: language

Posted: 2012 Nov 03 18:09
by nuodas159
Viskas gerai, bet vistiek angliškai kartais parašo

Re: language

Posted: 2012 Nov 03 18:16
by aaarnas
Hmm, rodyk tada:
pluginą
lang failą

Re: language

Posted: 2012 Nov 03 18:24
by Trickas
Parašo tik po map pakeitimo kai kokios 10sec. nepraėję, nes kalbą neiškart nustato ir pagal pagrindinę anglų rašo, man irgi būna.

Re: language

Posted: 2012 Nov 03 20:28
by nuodas159

Code: Select all

print(0, "%L", LANG_PLAYER, "ADMIN_CHANGE_MAP", AMXX_PREFIX_CHAT, szName, szArg)
[en]
ADMIN_CHANGE_MAP = \g%s \tAdmininstrator \g%s \tchanged map to \g%s!

[lt]
ADMIN_CHANGE_MAP = \g%s \tAdministratorius \g%s \tpakeite zemelapi i \g%s!

Re: language

Posted: 2012 Nov 03 21:31
by aaarnas
print funkciją parodyk.

Re: language

Posted: 2012 Nov 03 23:20
by nuodas159

Code: Select all

 stock print( const id , const input[ ] , any:... )      { new count = 1 , players[ 32 ] ; static msg[256] ; vformat( msg , 255 , input , 3 ) ; replace_all( msg , 190 , "\g" , "^4" ) ; replace_all( msg , 190 , "\y" , "^1" ) ; replace_all( msg , 190 , "\t" , "^3" ) ;  if ( id ) players[ 0 ] = id ; else get_players( players , count , "ch" ) ; for ( new i = 0 ; i < count ; i++ )  if ( is_user_connected( players[ i ] )) {  message_begin( MSG_ONE_UNRELIABLE , get_user_msgid( "SayText" ) , _ , players[ i ] ) ;  write_byte( players[ i ] ) ;  write_string( msg ) ;  message_end( ) ; }}