Page 1 of 1

AmXX to Sma

Posted: 2012 Oct 13 15:47
by laimiukas3
Sweiki seip idomu pasidare ar imanoma is amxx i sma faila paversti ? :)

Re: AmXX to Sma

Posted: 2012 Oct 13 15:51
by psychical
Neįmanoma.

Re: AmXX to Sma

Posted: 2012 Oct 13 16:29
by laimiukas3
va kazkokia radau bet ten lb idomei iskomplina tika ismeginau
http://maxcheaters.com/forum/index.php? ... kattempt=1

Re: AmXX to Sma

Posted: 2012 Oct 13 17:17
by TETYYS
Čia dissasemblina į asm, o ne į pawn.

Re: AmXX to Sma

Posted: 2012 Oct 13 18:01
by laimiukas3
TETYYS wrote:Čia dissasemblina į asm, o ne į pawn.
a aisku tai vienu zodziu neimanoma :)

Re: AmXX to Sma

Posted: 2012 Oct 13 18:48
by morka
Imanoma siaip, bet reikia ilgai vargti jei nemoki pawn gerai tai nieko ir nepadarysi

Re: AmXX to Sma

Posted: 2012 Oct 13 18:53
by laimiukas3
http://forums.alliedmods.net/showthread.php?t=19368
blmb galetu kas sukurti koki converteri :)

Re: AmXX to Sma

Posted: 2012 Oct 13 19:41
by InvIs
Įmanoma gi. Yra tas converteris, bet kažkada, kažkuriam forume rašiau:

Iš .amxx į .sma tai tas pats, kas iš .bsp į .rmf (Mapą konvertuoti į VHE) - grynas laiko gaišimas. Atkonvertuos, bet su daugybę klaidų ir tai, tik dalį. Vadinasi greičiau pasidarysi savo, nei sutvarkysi konvertavęs.

Re: AmXX to Sma

Posted: 2012 Oct 13 23:26
by aaarnas
Ta prasme dekompiliuojant gauname asemblerio lygio kodą, kurį reikia persirašyti į pawn kalbą. Visų pirmiausia, reikia tą kodą suprasti, kad jį perrašyti.
Dėl pilno dekompiliatoriaus: Realiai sukurti įmanoma, bet tada kintamųjų pavadinimai bus random tokie. Jų vardai neatitiktų paskirties. Be to, gali pasitaikyti daug klaidų, o ir parašyti tokiam įrankiui mažai kas skirtų savo laiko.
Tad kaip minėjo Invis: pluginą greičiau parašysi naujai ir dar kokybiškiau nei atliksi dekompiliavimą. Dekompiliuoti dideles modifikacijas apskritai neapsimoka, nes ten per daug kodo vienam žmogui.
O, kad dekompiliuotum pluginą, privalai mokėti ir juos kurti, nes turi taikyti žinias, kad mokėtum atkurti pawn kodą iš asemblerio kalbos.